خانه‌های قرآن روستایی و شهری باید محور فعالیت‌های قرآنی باشد
کد خبر: 1475184
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۲

خانه‌های قرآن روستایی و شهری باید محور فعالیت‌های قرآنی باشد

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج گفت: با توجه به اهمیت قرآن در جامعه اسلامی نیاز است خانه‌های قرآنی در بین آحاد جامعه و تمامی مناطق استان احیا شود.

حجت‌الاسلام علی‌محسن منتشلو، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، اظهار کرد: با توجه به اهمیت قرآن در جامعه اسلامی نیاز است خانه‌های قرآنی بین آحاد جامعه و تمامی مناطق استان احیا شود.
وی افزود: تبدیل خانه‌های قرآن به محور اصلی فعالیت‎های قرآنی، برگزاری ۱۴ دوره کلاس آموزشی قرآن و برگزاری هزار برنامه فرهنگی و دینی در مدارس سنندج از جمله برنامه‌های برگزار شده است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج بیان کرد: برگزاری ۱۴ دوره کلاس آموزشی حفظ جزء ۲۹ قرآن کریم در کردستان در طول تابستان ۹۲ در سطح مؤسسات قرآنی برگزار شد.
وی بیان کرد: این دوره ویژه خواهران و برادران بوده و در شهرهای سنندج، کامیاران، دیواندره و بیجار برگزار شده است. وی افزود: احیای خانه های قرآن در سطح استان می تواند در مقابله با هجمه های فرهنگی نقش اساسی را ایفا کند.
حجت‌الاسلام منتشلو یادآور شد: تقویت زیر ساخت‌های قرآنی یکی از اولویت‌های کاری برای جذب بیشتر جوانان و نوجوانان به مسائل قرآنی و دینی است.

captcha