مضامین الهی بسیج در دوران دفاع مقدس برای جهان نمایان شد
کد خبر: 1476045
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۵
فرمانده سپاه خمین:

مضامین الهی بسیج در دوران دفاع مقدس برای جهان نمایان شد

گروه اجتماعی: مضامین الهی بسیج در طول هشت سال دفاع مقدس برای جهان نمایان شد؛ زیرا بسیجیان توانستند از مرزهای نظامی و جغرافیایی حفاظت کرده و از هویت ملی و انقلابی مردم دفاع نماید.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، سرهنگ علیرضا براتعلی، فرماندهی بسیج سپاه ناحیه خمین امروز، اول آذر در نشست روشنگری و گرامیداشت هفته بسیج در حسینیه بیت امام خمینی(ره) در این شهرستان، اظهار کرد: یکی  از اقدامات  بزرگ امام خمینی(ره) تشکیل بسیج مستضعفین است که توانست پایه‌های انقلاب اسلامی را مستحکم کند.

وی افزود: مضامین الهی بسیج در طول هشت سال دفاع مقدس برای جهان نمایان شد؛ زیرا بسیجیان توانستند از مرزهای نظامی و جغرافیایی حفاظت کرده و از هویت ملی و انقلابی مردم دفاع نماید.

براتعلی با اشاره به نامگذاری امسال به فرهنگ و اقتصاد، تصریح کرد: یکی از مقوله‌های فرهنگ، تفکر بسیجی است و اگر این تفکر در جامعه نهادینه شود چشم طمع دشمنان نظام کور خواهد شد.

وی افزود: یکی از عرصه‌های تفکر بسیجی سبک زندگی اسلامی است و زنان به‌عنوان مربیان و مادران نسل آینده باید آموزه‌های دینی را در تربیت فرزندان محور قرار دهند.

فرمانده سپاه ناحیه محلات در پایان، دشمن‌شناسی را یکی از مسائل مهم سبک زندگی اسلامی عنوان کرد و یادآور شد: توجه تمامی تفکرات و ایده‌های غرب سمت زنان ایرانی است تا از طریق از بین بردن هویت اسلامی آنها به نظام ضربه بزنند.

یادآور می‌شود؛ در این مراسم از حافظان بسیجی و بسیجیان فعال تجلیل به عمل آمد.

captcha