محفل انس با قرآن در بانكوك برگزارشد
کد خبر: 1738721
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۸۷ - ۱۶:۳۱

محفل انس با قرآن در بانكوك برگزارشد

گروه فعاليت‌های قرآنی: محفل انس با قرآن با حضور اساتيد قرآنی شهر «بانكوك» پايتخت تايلند و هيأت ايرانی اعزامی از جامعة المصطفی(ص) العالميه قم در محل مكتب‌القرآن حومه بانكوك برگزارشد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه جنوب شرق آسيا، در اين مجلس كه با حضور بيش از 150 تن از قرآن‌آموزان شهر بانكوك و اوليای آن‌ها برگزارشد، آياتی از كلام‌‌الله مجيد قرائت و چند تن از مسئولان سخنرانی‌كردند.
استاد «هارون» نفر نخست مسابقات قرآن بانكوك نيز در اين مراسم پس از خير مقدم به حاضران به ويژه مهمانان ايرانی از جامعة المصطفی(ص) العالمية قم به تلاوت آياتی از قرآن كريم پرداخت.
«حسين اسدی» مديركل امور قرآن و حديث جامعةالمصطفی(ص) العامية نيز پس از تلاوت آياتی از قرآن كريم در اين محفل انس با قرآن سخنانی ايرادكرد.
برگزاری مسابقه شفاهی «فرهنگ قرآنی» به صورت پرسش و پاسخ بين حاضران در اين محفل و نيز اجرای هم‌خوانی سوره‌های كوتاهی از قرآن كريم از جمله برنامه‌های حاشيه‌ای اين مجلس بود.
در پايان اين محفل، جامعة المصطفی(ص) العالمية قم در زمينه همكاری با اين مكتب‌‌القرآن به منظور ارتقای سطح كيفی تدريس و بهبود برنامه‌های آمورشی آن به مسئولان اين مركز قرآنی قول همكاری داد.
گفتنی‌است اين مكتب‌القرآن در حومه شهر بانكوك واقع‌شده و تحت پوشش مؤسسه قرآنی رسول اعظم(ص) در تايلند است و قرآن‌آموزان در آن به شكل مكتب‌خانه‌ای هر روز سه ساعت حاضر‌شده و قرآن را با قواعد ختم‌می‌كنند.
captcha