همدان می‌تواند امكانات بيشتری به جشنواره تئاتر كودك اختصاص دهد
کد خبر: 1905135
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۸۹ - ۰۹:۴۸

همدان می‌تواند امكانات بيشتری به جشنواره تئاتر كودك اختصاص دهد

گروه فرهنگ و هنر: دبير هفدهمين جشنواره‌ بين‌المللی تئاتر كودك و نوجوان گفت: جشنواره‌ تئاتر كودك و نوجوان در استانی برگزار می‌شود كه بتواند بيشترين امكانات را به آن اختصاص بدهد و گمان می‌رود استان همدان بتواند امكانات بيشتری به جشنواره اختصاص بدهد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه همدان، به نقل از روابط عمومی اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، «مصطفی رحماندوست»، دبير هفدهمين جشنواره‌ بين‌المللی تئاتر كودك و نوجوان اظهار كرد: براساس توافقنامه‌ای كه ميان اداره‌ كل ارشاد همدان و مركز هنرهای نمايشی منعقد شده، قرار است هفدهمين جشنواره‌ تئاتر كودك و نوجوان از 7 تا 11 مهر ماه در همدان برگزار شود.
وی دليل تغيير محل برگزاری جشنواره از اصفهان به همدان را اختصاص امكانات بيشتر به گروه‌ها و تسهيل در روند برگزاری جشنواره دانست و بيان كرد: مركز هنرهای نمايشی پيگير است كه جشنواره‌ را در استانی برگزار كند كه بتواند بيشترين امكانات را به آن اختصاص بدهد و امسال با توجه به رايزنی‌هايی كه با اداره ارشاد همدان داشتيم، اين گمان می‌رود كه اين استان بتواند امكانات بيشتری به جشنواره اختصاص بدهد.
دبير هفدهمين جشنواره‌ بين‌المللی تئاتر كودك و نوجوان درباره‌ انتشار فراخوان اين دوره از جشنواره عنوان كرد: فراخوان ايرانی به ‌شكل محدود منتشر شده كه به ‌زودی به صورت گسترده‌تری منتشر می‌شود، اما در حوزه‌ بين‌الملل از مدت‌ها پيش رايزنی‌های خود را آغاز كرده‌ايم.
براساس اعلام رحماندوست فراخوان اين دوره از جشنواره در قياس با دوره‌های گذشته تفاوت چندانی ندارد، ضمن اينكه آثار متقاضی شركت در بخش بين‌الملل هم در حال ارسال هستند.
captcha