تأليفات امام(ره)؛ در صدر پرفروش‌ترين كتاب‌های عرضه شده در نمايشگاه عراق
کد خبر: 1919262
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۱۴:۴۵

تأليفات امام(ره)؛ در صدر پرفروش‌ترين كتاب‌های عرضه شده در نمايشگاه عراق

گروه فرهنگ و هنر: آثار امام خمينی (ره) در صدر پر فروش‌ترين كتاب‌های عرضه شده در نمايشگاه فرهنگی«انديشه مطهر» در شهر«سليمانيه» عراق قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، در اين نمايشگاه علاوه بر آثار امام خمينی(ره)، كتاب‌های مختلف موضوعی از ديدگاه رهبر معظم انقلاب، شهيد مطهری، آيت‌الله مصباح يزدی و كتب دانشگاهی و علمی نيز مورد توجه بازديد‌كنندگان قرار گرفته است.
همچنين استقبال دانشجويان،‌ طلاب و دانش‌آموزان اقليم كردستان از قرآن‌های عرضه شده با ترجمه فارسی، صحيفه سجاديه و تفاسير مختلف در اين نمايشگاه قابل توجه است.
نمايشگاه فرهنگی جمهوری اسلامی ايران با عنوان «انديشه مطهر» توسط سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی همزمان با سالگرد شهادت استاد مطهری از دوازدهم ارديبهشت‌ماه در شهر سليمانيه عراق برپا شد و تا 18 فروردين‌ماه ادامه دارد.
حضور ناشران برجسته جمهوری اسلامی ايران از جمله الهدی و اميركبير، مؤسسات قرآنی، فرهنگی و هنری، سازمان‌های مردم نهاد و نمايندگانی از رسانه‌ها و دانشگاه‌های ايران، سازمان ميراث فرهنگی و گردشگری، صدا و سيما، مجمع جهانی تقريب مذاهب اسلامی، حوزه هنری و كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان از ويژگی‌های اين نمايشگاه فرهنگی است.
captcha