برگزيدگان مسابقات حفظ قرآن كودكان در بنگلاش تجليل شدند
کد خبر: 2015254
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۸۹ - ۱۵:۱۴

برگزيدگان مسابقات حفظ قرآن كودكان در بنگلاش تجليل شدند

گروه بين‌الملل: آيين تجليل از نفرات برگزيده مسابقات ملی حفظ قرآن كريم ويژه كودكان بنگلادش ديروز، 25 مهرماه، برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) به نقل از پايگاه اطلاع‌رسانی «انجمن جهانی حفظ قرآن»، اين رقابت‌های قرآنی با مشاركت كودكان حافظ قرآن بنگلادشی و در رشته‌های حفظ كامل قرآن كريم، حفظ 20 جزء، حفظ 10 جزء و تفسير معانی واژگان قرآن برگزار شد.
در مراسم تجليل از نفرات برتر رقابت‌ها، «شاهجان مياه»، وزير امور دينی بنگلادش، «عبدالحليم احمد حسن»، ناظر مركز قرآنی «زينب» وابسته به انجمن جهانی حفظ قرآن و شماری از مقامات دولتی و شخصيت‌های دينی و فرهنگی بنگلادش حضور داشتند.
وزير امور دينی بنگلادش ضمن سخنانی در اين مراسم، از تلاش انجمن جهانی حفظ قرآن در اهتمام به حافظان و ياری آنان در حفظ قرآن و تدبر در اين كتاب الهی تشكر كرد و گفت: يادگيری قرائت صحيح قرآن از مهم‌ترين وظايف هر فرد مسلمان است و دولت‌ها بايد موانع موجود در اين زمينه را بردارند.
عبدالحليم احمد حسن نيز ضمن سخنانی در اين مراسم از تلاش انجمن جهانی حفظ قرآن در زمينه خدمت به كتاب الهی در سراسر جهان قدردانی كرد.
در پايان اين مراسم، جوايز و هدايايی به نفرات برتر اين مسابقات كه از سوی كميته داوران انتخاب شدند، اهدا شد.
مسابقات ملی حفظ قرآن كريم ويژه كودكان بنگلادش به همت انجمن جهانی حفظ قرآن كريم و با همكاری مؤسسه حافظان قرآن بنگلادش در سالن اجتماعات «حبيب الشعب» شهر «داكا»، پايتخت اين كشور، برگزار شد.
captcha