تجليل از نمايندگان تانزانيا در مسابقات بين‌المللی قرآن ايران
کد خبر: 2158125
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۳۱

تجليل از نمايندگان تانزانيا در مسابقات بين‌المللی قرآن ايران

گروه فعاليت‌های قرآنی: رايزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ايران در تانزانيا طی مراسمی از نمايندگان اين كشور در مسابقات بين‌المللی قرآن ايران در تهران كه در رشته حفظ نيز صاحب مقام شدند؛ در شهر دارالسلام پايتخت تانزانيا، تجليل كرد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، «هاروب خميس» و «ابراهيم رمضان شعبان»، دو نماينده تانزانيايی در بخش قرائت و حفظ قرآن مسابقات ايران بودند، كه به تهران اعزام شدند.
ابراهيم رمضان شعبان، در بخش حفظ توانست بعد از ايران، عراق(با دو رتبه دوم و سوم) و مالی، رتبه پنجم مسابقات تهران را كسب كند؛ بر اين اساس رايزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ايران در تانزانيا با برگزاری مراسم ويژه‌ای در محل رايزنی با حضور اصحاب رسانه از نامبردگان قدردانی كرد.
در اين مراسم «صبوری»، رايزن فرهنگی ايران، با ارائه گزارشی از مسابقات تهران كه با حضور تعداد قابل توجهی از قاريان و حافظان قرآن از كشورهای مختلف برگزارشد؛ موفقيت نماينده تانزانيا را نشان‌دهنده استعداد و توانايی بالای جوانان مسلمان اين كشور در امر مهم فراگيری قرآن كريم دانست و اظهار اميدواری كرد با تلاش و همت بيشتر شاهد كسب رتبه بهتر در آينده باشيم.
captcha