نفرات برتر مسابقات بين‌المللی حفظ قرآن ناشنوايان در كويت معرفی شدند
کد خبر: 2170537
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۳

نفرات برتر مسابقات بين‌المللی حفظ قرآن ناشنوايان در كويت معرفی شدند

گروه بين‌الملل: نفرات برتر مسابقات بين‌المللی حفظ قرآن كريم ويژه ناشنوايان در كويت كه 8 تا 10 ماه مبارك رمضان در هتل «الرأية» كويت برگزار شدند، معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) به نقل از روزنامه «الوسط» چاپ بحرين، اين رقابت‌های قرآنی ويژه ناشنويان كه در نوع خود نخستين مسابقات حفظ قرآن در منطقه به شمار می‌آيد، با حضور نمايندگانی از كشورهای مراكش، لبنان، اردن، مصر، يمن و كشورهای عضو شورای همكاری خليج فارس برگزار شد.
در سطح مبتدی اين مسابقات در بخش آقايان كويت رتبه نخست را كسب كرد و مراكش دوم شد و در بخش بانوان در سطح مبتدی نيز، كويت رتبه‌های اول و دوم را كسب كرد و نمايندگان بحرين نيز حائز رتبه‌های سوم و پنجم شدند و نماينده مراكش نيز در اين سطح رتبه پنجم را كسب كرد.
در سطح پيشرفته مردان نيز، نماينده كويت رتبه نخست را كسب كرد و مصر دوم شد و رتبه‌های سوم و چهارم نصيب نمايندگان عمان شد و رتبه پنجم را عربستان كسب كرد؛ همچنين در سطح پيشرفته زنان نيز نماينده مصر اول شد.
دومين دوره مسابقات بين‌المللی حفظ قرآن كريم ويژه ناشنوايان به همت شركت بين‌المللی خدمات تلفن همراه «زين» كويت و با همكاری مؤسسه «وقف برای نسل‌های قرآنی» و سازمان فرهنگی ـ اجتماعی «الرأية» كويت برگزار شد.
captcha