عرضه قرآن‌های ناقص الازهر در نمايشگاه بين‌المللی كتاب الجزاير
کد خبر: 2198232
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۰ - ۱۶:۴۴

عرضه قرآن‌های ناقص الازهر در نمايشگاه بين‌المللی كتاب الجزاير

گروه بين‌الملل: نسخه‌هايی از قرآن كريم تأييد‌شده از سوی مجمع تحقيقات الازهر با نقص در تعداد صفحات و آيات در شانزدهمين نمايشگاه بين‌المللی كتاب الجزاير عرضه شد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا) به نقل از پايگاه اطلاع‌رسانی amiranews، اين قرآن‌ها با نظارت اداره پژوهش‌ها، تأليف و ترجمه مجمع تحقيقات اسلامی الازهر منتشر شده است و يكی از مراكز انتشاراتی مصر در شانزدهمين نمايشگاه بين‌المللی كتاب الجزاير آن را برای فروش عرضه كرد.
در اين قرآن‌های عرضه شده بيش از 30 صفحه و 200 آيه از سوره بقره چاپ نشده و در واقع صفحه چهار تا 35 اين قرآن‌ها؛ يعنی از آيه 16 تا 226 سوره بقره ناقص است.
بازديدكنندگان نمايشگاه كتاب الجزاير ضمن اعتراض به عرضه اين قرآن‌ها، از كميته نظارت بر ورود اين قرآن‌ها و همچنين مسئولان برگزاری نمايشگاه به شدت انتقاد كردند.
مسئولان مركز انتشاراتی مصر در نمايشگاه كتاب الجزاير، قرآن‌ها را به قيمتی معادل 200 دينار الجزايری عرضه كرده و به فروش رساندند.
شانزدهمين نمايشگاه بين‌المللی كتاب الجزاير از 30 شهريور تا نهم مهرماه با حضور در 512 ناشر از جمله 376 ناشر خارجی از 35 كشور جهان در اين كشور برگزار شد.
captcha