نمايش فيلم سينمائی مريم مقدس و مردان آنجلس در سيرالئون
کد خبر: 2245635
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۲

نمايش فيلم سينمائی مريم مقدس و مردان آنجلس در سيرالئون

گروه فرهنگ و هنر: در آستانه ميلاد حضرت عيسی(ع) نمايش فيلم سينمائی «مريم مقدس» و «مردان آنجلس» اول دی‌‌ماه، در سالن اجتماعات رايزنی فرهنگی كشورمان در سيرالئون برای جمعی از شخصيت‌های دينی و دانشجويان به نمايش درآمد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، اين برنامه به منظور ارائه تصويری درست، روشن و مستند از اصول و معارف حضرت عيسی(ع) و آئين‌های صحيح مسيحيت با نمايش سريال مردان آنجلس(اصحاب كهف) برای برخی از ائمه جمعه و جماعات، اساتيد، دانشجويان و خبرنگاران همراه با تجليل ظرف دو هفته آينده ادامه خواهد داشت.
در فيلم سينمائی مريم مقدس كه تاثير بسيار مثبتی در بين مسيحيان و مسلمانان سيرالئون داشته است، تماشاگران نسبت به جايگاه حضرت مريم(س) به عنوان يكی از زنان برگزيده كه قرآن مجيد چهره حقيقی و شخصيت حضرت مريم (س) و تولد حضرت عيسی(ع) را ترسيم می‌نمايد، آشنا می‌شوند.
فيلم سينمائی و سريال مريم مقدس همواره از سوی شخصيت‌های حقيقی و حقوقی سيرالئون برای تماشا و نمايش در مراكز علمی، دينی و فرهنگی مورد تقاضا قرار گرفته است.
بر همين اساس، نسخه‌هائی از فيلم در اختيار مقامات مسيحی از جمله وزير فرهنگ و گردشگری، رئيس دانشكده مطالعات اديان الهی دانشگاه فورابه، اساتيد و... قرار گرفته است.
captcha