هتك حرمت قرآن توسط نماينده دولت الجزاير
کد خبر: 2310530
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۰:۵۰

هتك حرمت قرآن توسط نماينده دولت الجزاير

گروه بين‌الملل: يكی از بازرسان و نمايندگان دولت در دادگاهی در «الجزيره»، پايتخت الجزاير در اقدامی ناشايست به قرآن كريم توهين كرد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) به نقل از پايگاه اطلاع‌رسانی sabr.cc، اين بازرس موهن به قرآن پس از حضور در اتاق يكی از كارمندانش و تفتيش وسايل شخصی وی در دادگاهی در پايتخت الجزاير، قرآن كوچكی را كه يافته بود، با پرتاب به روی زمين مورد اهانت قرار داد.
وی زمانی كه قرآن را در كتابخانه يكی از كارمندان خود يافت، به كارمند توهين و وی را بازخواست كرد كه چرا قرآن را اين‌جا قرار داده است، سپس قرآن را به شكل وحشيانه‌ای بر روی زمين انداخت.
پس از اين اقدام موهنانه، كارمندی كه قرآن را در كتابخانه‌‌اش قرار داده بود، با تنظيم دادخواستی به دادگاه الجزيره معرفی شد تا محاكمه شود!
كارمندان حاضر در محل اعلام كردند كه آنان قانون منع تلاوت قرآن را در ساعات اداری به خوبی رعايت می‌كنند، كه البته اين قانون برای پيشرفت بهتر امور وضع شده است تا بتوانند وظايف خود را به نحو احسن انجام دهند.
شاهدان همچنين تأكيد كردند: كاری كه اين نماينده انجام داد، خلاف شرع و قانون بوده و جرمی است كه قانون الجزاير برای آن مجازاتی سنگين قرار داده، اهانت به قرآن كريم جرم بزرگی است و بزرگ‌تر از آن اين است كه چنين عملی از نماينده دولت سر بزند.
captcha