منتخبان مسابقات قرآن شركت‌های تابعه وزارت نيرو در لرستان معرفی شدند
کد خبر: 2417363
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۱ - ۰۸:۵۲

منتخبان مسابقات قرآن شركت‌های تابعه وزارت نيرو در لرستان معرفی شدند

گروه فعاليت‌های قرآنی: منتخبان مرحله استانی يازدهمين دوره مسابقات قرآن شركت‌های تابعه وزارت نيرو‌ يك‌شنبه، دوم مهرماه در لرستان معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه لرستان، مرحله استانی يازدهمين دوره مسابقات حفظ و قرائت قرآن ويژه فرزندان كاركنان شركت‌های تابعه وزارت نيرو‌ كه سه‌شنبه، 28 شهريورماه به ميزبانی شركت توزيع برق استان لرستان در رشته‌های حفظ، قرائت ترتيل و تحقيق، احكام و مفاهيم قرآن در خرم‌آ‌باد برگزار شد 58 نفر در سه مقطع ابتدايی، راهنمايی و متوسطه با هم به رقابت پرداختند كه نفرات اول در هر رشته به مرحله كشوری مسابقات قرآن كريم ويژه فرزندان كاركنان شركت‌های تابعه وزارت نيرو راه يافتند.
در بخش بانوان و در رشته حفظ رضوان خوشگوار از شركت آب منطقه‌ای لرستان، در رشته قرائت فاطمه خوشگوار از آب منطقه‌ای لرستان، در رشته مفاهيم فاطمه الونديان از آبفای روستايی و در رشته احكام مهديه حسنوند از شركت آب منطقه‌ای لرستان به رتبه اول دست يافتند.
همچنين در بخش آقايان محمدمهدی خسروی از شركت برق در رشته احكام، سعيد بيرانوند از آبفای شهری در رشته احكام، علی سجادی از آب منطقه‌ای در رشته احكام و محمد خسروی از شركت برق در رشته احكام به‌عنوان نفرات اول اين دوره از مسابقات قرآنی معرفی شدند.
captcha