تبيين سيره امام حسين(ع) از سيمای استان مركزی
کد خبر: 2454632
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۳

تبيين سيره امام حسين(ع) از سيمای استان مركزی

گروه اجتماعی: همزمان با دهه دوم محرم، سيماي استان مركزی به تبيين و بررسی ابعاد شخصيت امام حسين(ع) و آثار مختلف قيام عاشورا می‌پردازد.

مرتضی فراهانی، معاون سيمای استان مركزی در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه مركزی، گفت: ويژه‌برنامه سخنرانی مذهبی در قالب كلامی ويژه ايام محرم از شبكه استانی سيمای آفتاب تهيه و پخش می‌شود.
وی بيان كرد: اين برنامه با هدف آشنا ساختن مخاطبان استانی با مسائل و مباحث مذهبی به ويژه تبيين سيره امام حسين(ع) و آثار مختلف قيام عاشورا و نيز معرفی شخصيت‌های حماسه‌ساز كربلا از زبان كارشناسان صاحب نام و برجسته استانی در سيمای شبكه آفتاب تهيه و پخش می‌شود.
فراهانی در ادامه تصريح كرد: اين برنامه با موضوع هدايت و ائمه معصومين(ع) به‌ ويژه نهضت عاشورا و قيام امام حسين(ع) تلاش می‌كند ضمن پرداختن به نقش عاشورا در زندگی امروز و پرورش و خودسازی فضايل اخلاقی در دنيای كنونی، گوشه‌هايی از عزاداری حاضران را نيز به تصوير بكشد.
معاون سيمای استان مركزی در پايان، تهيه‌كننده اين برنامه را احمد غلامی و تصويربرداري، رضا نورمحمدی، دستيار تصوير، علی حيدری و تدوينگر، فاطمه بغدادی عنوان كرد.
captcha