رئيس انجمن اهل‌البيت(ع) مسکو از افزایش آمار مسلمانان روسیه خبر داد
کد خبر: 2522148
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۰۷:۳۳

رئيس انجمن اهل‌البيت(ع) مسکو از افزایش آمار مسلمانان روسیه خبر داد

گروه اجتماعی: نظامی بالاكلان اف، رئيس انجمن اهل‌البيت(ع) شهر مسکو، پایتخت روسیه از افزايش تدريجی تعداد مسلمانان این کشور در طی ده سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآنی(ايكنا) شعبه منطقه اروپا، رئیس انجمن اهل‌البیت(ع)، روز شنبه، 31 فروردین‌ماه، ضمن بیان این خبر افزود: دین مبین اسلام به‌عنوان آخرین و کامل‌ترین دین از سوی پروردگار متعال با مطرح کردن مسائل عمیقی چون برابری، برادری، صلح و دوستی توجه همه افراد را به خود جلب می‌کند و همین امر باعث افزایش تعداد مسلمانان نه تنها در روسیه بلکه در تمام جهان شده است.
وی در ادامه افزود: انجمن اهل‌البیت(ع) که در مسجد اهل سنت شهر مسکو مستقر است ابتدا با یاری خداوند منان و در مرحله دوم با تلاش خادمان قرآن کریم و استفاده از شیوه‌های درست تبلیغات و ارائه آموزش‌های صحیح اسلامی توانسته‌ درصد قابل توجهی از مردم روسیه را تحت تأثیر دین مبین اسلام قرار دهد و امید است با ادامه این روند هر روز بر تعداد مسلمانان روسیه افزوده شود.
لازم به ذکر است؛ انجمن اهل البيت(ع) تنها سازمان اسلامی شیعیان روسیه است كه به ابتكار آذری زبان‌های مقيم اين كشور راه اندازی شده است.

captcha