محافل انس با قرآن در شهرستان‌های شمالی فارس برگزار می‌شود
کد خبر: 2560565
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۹

محافل انس با قرآن در شهرستان‌های شمالی فارس برگزار می‌شود

گروه فعاليت‌های قرآنی: رئيس اداره اوقاف و امور خيريه شهرستان آباده از برگزاری محافل انس با قرآن با حضور قاريان برجسته و بين‌المللی از كشور مصر و ايران در آباده، خرم‌بيد و صفاشهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) شعبه فارس، مرتضی رنجبر، رئيس اداره اوقاف و امور خيريه آباده امروز شنبه، 22 تيرماه در جمع خبرنگاران گفت: محافل انس با قرآن با حضور قاريان برجسته و بين‌المللی از كشور مصر و ايران در شهرستان‌های آباده و خرم‌بيد برگزار می‌شود.
وی افزود: محفل نورانی «گلشن وحی» با حضور سعيد طوسی، قاری برجسته بين‌المللی ميهن اسلامی در پنجم ماه مبارك رمضان در شهر آباده برگزار می‌شود.
رنجبر تصريح كرد: با هماهنگی‌های انجام شده با معاونت فرهنگی ـ اجتماعی اداره‌كل اوقاف فارس محفل انس با قرآن با حضور فاروق احمد احمد الضيف، قاری اعزامی از كشور مصر در روز سه‌شنبه، 25 تيرماه مصادف با هفتم ماه مبارك رمضان در شهر صفاشهر برگزار می‌شود.
رئيس اداره اوقاف و امور خيريه آباده در بخش پايانی سخنان خود، به اهداف برگزاری اين محافل اشاره كرد و گفت: ترويج و توسعه انس و الفت بيشتر با قرآن و آموزه‌‌های آن در جامعه از جمله مهم‌ترين اهداف برگزاری اين محافل در ايام ماه مبارك رمضان است.
captcha