۲۰ گفتمان دینی با محوریت حماسه ۹ دی برپا می‌شود
کد خبر: 2611843
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۰
در تویسرکان؛

۲۰ گفتمان دینی با محوریت حماسه ۹ دی برپا می‌شود

گروه سیاسی: کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی تویسرکان از برگزاری ۲۰ گفتمان دینی به مناسبت حماسه ۹ دی «دهه بصیرت» در این شهرستان خبر داد.

محمد موسی جوکار، کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از همدان اظهار کرد: ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است.

وی با بیان اینکه ۹ دی، نماد بصیرت ملت ایران در برابر دشمنان و فتنه گران است، افزود: تعداد ۲۰ گفتمان دینی با حضور دانش آموزان، دانشجویان، طلاب حوزه‌های علمیه و سایر اقشار تأثیرگذار در سطح مدارس، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه شهرستان تویسرکان در دهه بصیرت برگزار می‌شود.

کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان تصریح کرد: برگزاری گفتمان‌های دینی، تبلیغ چهره به چهره و ارتقای سطح دانش و بینش مخاطبان، کمک به رشد تقویت بعد دینی و معنوی گروه‌های مرتبط با این طرح و نهادینه کردن مفاهیم و آموزه‌های دینی در جامعه با استفاده از مدل گفتمان‌های دینی از جمله اهداف است.

جوکار خاطرنشان کرد: موضوعات این گفتمان‌ها متناسب با حادثه نهم دی در زمینه مباحثی چون بصیرت، روشنگری، جنگ نرم، بررسی آثار و نتایج خلق حماسه تاریخی نهم دی برگزار می‌شود.

captcha