قبح ماهواره برای مردم بیان شود
کد خبر: 2612335
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۸

قبح ماهواره برای مردم بیان شود

گروه اجتماعی: فرمانده بسیج سپاه نهبندان با اشاره به اینکه ماهواره سلاح بزرگ دشمن در جنگ نرم است، گفت: برای مقابله با این سلاح دشمن قبح و زشتی ماهواره را به مردم شناساند و آن را تشریح کرد.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان جنوبی، محمودرضا بخشی، فرمانده بسیج سپاه نهبندان امروز، پنجم آذرماه در همایش شکوه مقاومت در مصلی امام علی (ع) نهبندان، گفت: ماهواره سلاح بزرگ دشمن در جنگ نرم است که باید برای این سلاح یک پدافند داشته باشیم.



بخشی ادامه داد: دشمن از طریق جنگ نظامی به ما حمله نخواهد کرد چرا که در هشت سال جنگ با ایران شکست خورده و از سوی دیگر به وسیله سلاح‌های جنگ نرم مثل ماهواره و اینترنت به جوانان ما حمله می‌کند و باید برای مقابله با این سلاح دشمن قبح و زشتی ماهواره را به مردم شناساند و آن را تشریح کرد.



حجت‌الاسلام محمدحسن محمدی، امام جمعه شهر زهان نیز در این جلسه گفت: رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایران وحدت کلمه، حضور همه مردم در صحنه و وجود رهبری فرزانه بود که اگر هریک از این‌ها نبود به طور قطع انقلاب ما پیروز نمی‌شد.



وی ادامه داد : بعد از این پیروزی وقتی حضرت امام(ره) دیدند دست آوردهای انقلاب مورد تهاجم دشمنان قرار گرفته دستور تشکیل بسیج مستضعفین را داده و این نهاد را بنا نهادند .



اما جمعه زهان با اشاره به اینکه مردم ایران همیشه در همه جا ثابت کردند که هرگز رهبر خود را تنها نمی‌گذارند و امروزه اگر ما امنیت ، آرامش و استقلال داریم به برکت خون شهدا است، عنوان کرد: مذاکرات 1+5 یعنی اینکه تمام دنیا در برابر ایران ایستاده‌اند و این ایران است که از خقوق مسلم ملت خود دست بر نخواهد داشت و این بیانگر وجود قدرت بسیجی و تفکر بسیجی ملت ماست.

captcha