مسابقات قرآن استان تهران امشب به کار خود پایان می‌دهد
کد خبر: 2612419
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۰

مسابقات قرآن استان تهران امشب به کار خود پایان می‌دهد

گروه فعالیت‌های قرآنی: سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن استان تهران امشب، هفتم آذرماه با برگزاری مراسمی در تالار شیخ‌ صدوق آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) به پایان می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) سی و هفتمین دوره مسابقات قرائت، ترتیل و حفظ قرآن کریم و نوزدهمین دوره مسابقات تواشیح و همخوانی قرآن کریم که از یکشنبه، دوم آذرماه در تالار شیخ صدوق آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) آغاز شده است، امشب، هفتم آذرماه طی برگزاری مراسمی به کار خود پایان می‌دهد.
براساس این گزارش، در مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات قرآن استان تهران حجت‌الاسلام و‌المسلمین ابوترابی، نائب رئیس مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدزاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان تهران، حجت‌الاسلام و‌المسلمین ری‌‌شهری تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع)، عباس سلیمی مسئول فرهنگی استان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) و... حضور خواهند داشت.
در مراسم اختتامیه مسابقات قرآن استان تهران پس از تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید توسط نفر اول رشته قرائت و حفظ این دوره از مسابقات، نائب رئیس مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولان حاضر در مراسم سخنرانی خواهند داشت و در ادامه این مراسم از برگزیدگان در دو گروه بانوان و آقایان و در گروه‌های سنی شکوفه‌ها و بزرگسالان تجلیل خواهد شد.
در مرحله استانی سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن استان تهران 207 نفر از آقایان و 118 نفر از بانوان حضور داشتند که در مجموع 450 نفر در رشته‌های قرائت، ترتیل، حفظ قرآن کریم، تواشیح، اذان و همخوانی قرآن کریم با هم رقابت کردند.

captcha