تقویم برگزاری سیزدهمین آزمون سراسری قرآن وزارت ارشاد اعلام شد
کد خبر: 2760999
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۶

تقویم برگزاری سیزدهمین آزمون سراسری قرآن وزارت ارشاد اعلام شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: تقویم سیزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت وزارت ارشاد اعلام شد که براساس آن شروع ثبت نام از روز اول اسفند خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روابط عمومی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنابر اعلام دفتر آموزش و توسعه مشارکت‌های این معاونت، تقویم زمان‌بندی سیزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت که قرار است در اردیبهشت‌ماه 1394 برگزار شود، اعلام شد. 

بر این اساس، شروع ثبت نام اینترنتی آزمون از اول اسفندماه 92 آغاز و تا پایان این ماه ادامه دارد. در این تقویم، زمان‌ برگزاری آزمون روز جمعه 25 اردیبهشت ماه در نظر گرفته شده است.

بر همین اساس شروع ثبت نام برای حضور در این آزمون از روز اول اسفندماه خواهد بود که این زمان تا 25 همین ماه ادامه خواهد داشت.

زمان ویرایش اطلاعات نیز از روز اول ثبت نام تا سه روز بعد از پایان ثبت نام یعنی 28 اسفندماه خواهد بود. ویرایش تمامی اطلاعات ثبت شده به جزء کدملی داوطلب در این مرحله امکان‌پذیر است.

صدور کارت ورود به جلسه آزمون نیز از روز 29 اسفندماه خواهد بود که تا روز 25 فروردین‌ماه 1394 ادامه دارد. داوطلبان تا پایان تاریخ ویرایش اطلاعات امکان صدور کارت ورود به جلسه آزمون را ندارند.

روز آزمون روز 25 اردیبهشت‌ماه است که در دو نوبت به صورت سراسری، رأس ساعت 8:30 و 10:30 برگزار می‌شود.

captcha