ضرورت هدایت پایان‌نامه‌های دانشجویان به مبانی دفاع مقدس
کد خبر: 2763312
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۰

ضرورت هدایت پایان‌نامه‌های دانشجویان به مبانی دفاع مقدس

گروه اجتماعی: مدیرکل بنیاد حفظ آثار وارزش‌های دفاع مقدس خوزستان بر ضرورت هدایت پایان‌نامه‌های دانشجویان در دوره‌های تحصیلات تکمیلی به‌‌‌سمت مبانی دفاع مقدس تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد ‌شوشتر، سردار محمد علی‌پور، مدیرکل بنیاد حفظ آثار وارزشهای دفاع مقدس خوزستان در دیدار از این دانشگاه که 4 بهمن صورت گرفت، گفت: اکنون که فرصتی جهت انتقال فرهنگ جهاد و شهادت به نسل‌های پس از انقلاب اسلامی فراهم شده است باید از همه ظرفیت‌ها و توان موجود در این راستا بهره‌برداری کرد.

وی دفاع مقدس را بخش مهمی از تاریخ پرافتخار ایران اسلامی دانست و بر ضرورت آگاهی نسل جوان از حماسه‌آفرینی‌های رزمندگان اسلام در دوران هشت ساله دفاع مقدس تأکید کرد و گفت: شاید در برخورد اول و سطحی حماسه‌های جاودانی که دلیرمردان عرصه جهاد و شهادت آفریده‌اند باورکردنی نباشد و بیشتر به افسانه شبیه باشد اما آن‌گاه که همین خاطرات با معیارهای علمی و مستند یادآور شود شنونده عمق و ژرفای این جهاد عظیم را درک خواهد کرد.

علیپور‌ هدایت پایان‌نامه‌های دانشجویان در دوره‌های تحصیلات تکمیلی به‌سمت مبانی دفاع مقدس را امری مهم و ضروری عنوان و اظهار کرد: بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس از طرح‌ها و پروژه‌های پژوهشی در این خصوص استقبال و حمایت می‌کند.

در این دیدار سردار محمد علی‌پور با حضور در یادمان سه شهید گمنام آرمیده در دانشگاه آزاد ‌شوشتر به مقام این شهدا ادای احترام کرد.

captcha