فراخوان دعوت از نویسندگان حوزه ایثار و شهادت در خوزستان
کد خبر: 4146890
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۴

فراخوان دعوت از نویسندگان حوزه ایثار و شهادت در خوزستان

معاونت فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان در نظر دارد در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از پژوهشگران، مولفین و نویسندگان حوزه ایثار و شهادت دعوت به همکاری کند.

فراخوان دعوت از نویسندگان حوزه ایثار و شهادت در خوزستانبه گزارش ایکنا از خوزستان و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان، نادر جلالی، سرپرست معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان یکی از بهترین راه‌های ابلاغ پیام شهدا به نسل جوان را کتاب دانست و در این باره گفت: معرفی سبک زندگی ایثارگران به جامعه با نگاه هنرمندانه لازم و ضروری است. سال‌هاست که ناشران بسیاری در این حوزه فعالیت می‌کنند و این امر نیازمند معرفی بیشتر از سوی رسانه‌هاست.

وی افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت رسالت اصلی بنیاد شهید و امور ایثارگران است. در همین راستا معاونت فرهنگی بنیاد شهید در نظر دارد کتاب‌هایی را که در زمینه ایثار و شهادت تالیف شده و هنوز به عرصه چاپ وارد نشده‌اند، پس از تایید در کمیسیون انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران چاپ و منتشر کند.

جلالی خاطر نشان کرد: نویسندگان حوزه ایثار و شهادت که علاقه‌مند به همکاری در این زمینه هستند می‌توانند ضمن مراجعه به معاونت فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان واقع در کیانپارس نبش خیابان آبان، ساختمان شماره دو بنیادشهید طبقه دوم، آثار خود را به صورت فایل PDF  جهت شرکت در کمیسیون انتشارات به کارشناسان ذیربط تحویل دهند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره همراه 09163024014 تماس حاصل کنند.

سرپرست معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان در پایان عنوان کرد: نشر شاهد به عنوان ناشر تخصصی حوزه فرهنگ ایثار و شهادت و به منظور ارتقای سطح همکاری و شناخت نویسندگان ادبیات ایثار و شهادت یار و یاور نویسندگان حوزه ایثار و شهادت است.

انتهای پیام
captcha