نامه رهبری به جوانان آمریکا و اروپا نویدبخش جهانی شدن اسلام است
کد خبر: 2764415
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۷:۳۴

نامه رهبری به جوانان آمریکا و اروپا نویدبخش جهانی شدن اسلام است

گروه سیاسی: مسئول نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه ثارالله کرمان گفت: نامه مقام معظم رهبری به جوانان آمریکا و اروپا نویدبخش گسترش اسلام است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام محمدعلی محسن‌زاده، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ثارالله کرمان روز ‌گذشته، 5 بهمن در آستان مقدس امامزاده محمد(ع) کرمان گفت: اگر بخواهیم، جنایت‌هایی که صهیونیسم و یهود بر پیامبر اکرم(ص) روا داشته‌اند را محاسبه کنیم به‌ اندازه مثنوی هفتاد من کاغذ می‌شود.
وی با اشاره به آیات نورانی قرآن کریم، افزود: دشمنان اراده کرده‌اند که نور حضرت محمد‌(ص) را خاموش کنند، اما اراده قطعی خدا این است که این نور را بگستراند.
مسئول نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه ثارالله کرمان تصریح کرد: در شرایط فعلی که نشریه فرانسوی شارلی ابدو، اقدام به انتشار کاریکاتور ‌علیه پیامبر عظیم‌الشأن اسلام(ص) می‌کند، دولت‌مردان غربی در اقدامی بی‌شرمانه با انجام راهپیمایی به حمایت از این نشریه می‌پردازند.
حجت‌الاسلام محسن‌زاده متذکر شد: در صورتی دولت‌مردان غربی اعلام می‌کنند که اهانت به پیامبران الهی به‌‌ویژه رسول اکرم(ص) و اهانت به مسلمانان در راستای آزادی بیان است، هیچ نشریه‌ای در این کشورها حق این را ندارد که یک کلمه درباره هولوکاست بنویسد.
وی یادآور شد: غربی‌ها بزرگترین دانشمندان خود را به زندان می‌اندازند، چراکه آنها قصد تحقیق درباره ماجرایی جعلی به نام هولوکاست را داشته‌اند.
حجت‌الاسلام مسئول نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه ثارالله کرمان اضافه کرد: در حالی جوامع غربی ادعای آزادی را دارند، زنان مسلمان فرانسه که تبعیت این کشور را دارند، اجازه پیدا نمی‌کنند از عفت، حجاب و حیای خود استفاده کنند و آنها را از مجامع دانشگاهی اخراج می‌کنند.
حجت‌الاسلام محسن‌زاده متذکر شد: آن چیزی که امروز در کشورهای غربی روی داده است، ترس از جهانی شدن اسلام عزیز است.
وی بیان کرد: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی نامه‌ای را به جوانان نوشتند، چراکه رهبران کشورها نامه‌های خود را خطاب به مسئولان و رهبران کشورها می‌نویسند.
حجت‌الاسلام محسن‌زاده ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی دل‌های پاک جوانان آمریکایی و اروپایی را خطاب قرار دادند و جوانان جوامع غربی را به‌‌سوی اسلام دعوت کردند و فرمودند، خودتان بیایید اسلام را مطالعه کنید و اسلامی که دشمنان اسلام براساس خواسته خودشان به شما دیکته می‌کنند را نگاه نکنید.
وی توضیح داد: نگارش نامه از سوی مقام معظم رهبری به جوان آمریکا و اروپا براساس آموزه‌های اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است.
مسئول نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه ثارالله کرمان با اشاره به اینکه بعضی‌ها این سئوال را مطرح می‌کنند که چرا رهبر معظم انقلاب اسلامی نامه خود را خطاب به مسئولان کشورهای غربی ننوشتند، افزود: علما و دانشمندان یهود و نصارا با علم و آگاهی درصدد مقابله با اسلام برآمده‌اند.
حجت‌الاسلام محسن‌زاده بیان کرد: معتقدم نامه‌ای که رهبر معظم انقلاب اسلامی برای جوانان آمریکا و اروپا نوشتند، نوید نشر اسلام و جهانی شدن اسلام عزیز را به کوری چشم دشمنان اسلام می‌دهد.
وی تأکید کرد: به‌ زودی مشاهده می‌کنید، خیل عظیم جوانان آمریکایی و اروپایی با مطالعه و تحقیق به اسلام روی می‌آورند و پذیرای اسلام ناب می‌شوند.
مسئول نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه ثارالله کرمان ادامه داد: جریانی که دشمنان بر علیه پیامبر اکرم(ص) راه انداختند، موجب فروپاشی نظام‌های پوشالی آنها می‌شود.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ثارالله کرمان عنوان کرد: دشمن در حال غرق شدن است، اما کلمه طیبه لااله‌الاالله در بلندترین جایگاه‌های جهان قرار می‌گیرد.
حجت‌الاسلام محسن‌زاده گفت: دشمن که به‌ دنبال جهانی‌سازی مکتب لیبرالیسم خود بوده است، اما می‌بیند هیچ‌کس خریدار آن مکتب نیست، حتی پیروان آن مکتب هم پشت پا به آن مکتب زده‌اند.
وی یادآور شد: زمانی که صحبت از جهانی‌سازی مکتب اسلام، مکتب اهل بیت، نورانیت پیامبر اعظم(ص) و گسترش نور قرآن بر عالم هستی می‌شود، بشریت با جان و دل استقبال می‌کند و دشمنان راهی به غیر از مقابله ندارد.
حجت‌الاسلام محسن‌زاده عنوان کرد: امروز باید معارف حضرت نبوی و معارف مکتب اسلام و به‌ ویژه زیبایی‌های اسلام را نشر دهیم و منتقل کنیم و در این مسیر از همه فضاها از جمله اینترنت بهره ببریم.
وی بیان کرد: امروز هزاران کالج، سایت، اندیشکده و دانشگاه بر علیه اسلام با پول‌های کشورهای حاشیه خلیج فارس و دشمنان اسلام اداره می‌شوند.
مسئول نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه ثارالله کرمان اظهار کرد: استقامت و پایداری یکی دیگر از وظایف ما است و پایمردی ما پیروزی در برابر دشمن را رقم می‌زند.

captcha