انقلاب اسلامی بزرگترین واقعه بعد از حوادث صدر اسلام است
کد خبر: 2771344
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۷:۲۳

انقلاب اسلامی بزرگترین واقعه بعد از حوادث صدر اسلام است

گروه سیاسی: امام جمعه زرند گفت: حادثة انقلاب اسلامی و دهه فجر بزرگترین حادثه بعد از حوادث صدر اسلام در زندگی بشریت است، حادثه‌ای که همه شئون و ارکان زندگی بشریت امروز را تحت تأثیر عمیق خودش قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی، امام جمعه زرند دیروز سه‌شنبه، 7 بهمن در نشست ستاد دهه فجر این شهرستان با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: اکنون در آستانه سی و ششمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران قرار داریم و امیدواریم بتوانیم برنامه‌های در خور شایسته‌ای برای نسل جوان و مردم عزیز داشته باشیم.
وی افزود: برنامه‌های دهه فجر با مشارکت گسترده و واگذاری امور به مردم در تمام مناطق انجام گیرد و این موضوع مورد تأکید است.
امام جمعه زرند تصریح کرد: تاریخ هیچ دورانی مانند انقلاب اسلامی وجود ندارد و بدون تردید حادثة انقلاب اسلامی و دهه فجر بزرگترین حادثه بعد از حوادث صدر اسلام در زندگی بشریت است، حادثه‌ای که همه شئون و ارکان زندگی بشریت امروز را تحت تأثیر عمیق خودش قرار داده است.
وی با اشاره به نقش رهبری حضرت امام خمینی(ره) در شکل‌گیری نهضت اسلامی بیان کرد: در واقع انقلاب اسلامی‌ ایران که با رهبری حضرت امام خمینی(ره) به وقوع پیوست یک انقلاب واقعی و تمام عیار به شمار می‌رود و زمینه‌ساز ظهور حضرت مهدی(عج) را فراهم می‌سازد.
حجت‌الاسلام ابراهیمی بر برگزار شدن مراسمات مردمی تأکید کرد و افزود: جشن‌های پیروزی انقلاب باید همانند مراسمات دینی و مذهبی مردمی باشد و خود مردم مدیریت کنند و از همگان درخواست داریم تا با تمام همت و تلاش خود در راستای پرشور برگزار شدن مراسم‌های این ایام تلاش کنند.
امام جمعه زرند عنوان کرد: ما باید هم قدردان زحمات و دلاوری‌های گذشتگان باشیم و هم اینکه افتخارات انقلاب اسلامی ایران را به نسل جدید منتقل کنیم.
وی با بیان اینکه در دوران انقلاب اسلامی خدماتی مانند آبرسانی، برق‌رسانی، گاز‌رسانی، بهداشت، مخابرات، راه‌سازی و... به اندازه 100 سال دوران طاغوت انجام شده است، خاطرنشان کرد: دهه فجر را فرصت ارزشمندی برای بیان خدمات انقلاب اسلامی است و از مسئولان دستگاه‌های اجرایی مختلف درخواست داریم، اقدامات انجام شده را به مردم اطلاع‌رسانی کنند.

captcha