کاروان اصحاب رسانه زنجان از عرصه‌های اقتصاد مقاومتی بازدید می‌کنند
کد خبر: 2791573
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۹
در طول دهه فجر؛

کاروان اصحاب رسانه زنجان از عرصه‌های اقتصاد مقاومتی بازدید می‌کنند

گروه اجتماعی: مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اجرای ۴۴ عنوان برنامه توسط این نهاد در طول دهه فجر امسال، گفت: در طول این ایام مسئولان استانی و کاروان رسانه از عرصه‎های اقتصاد مقاومتی استان بازدید می‎کنند.

فرهاد امندی‌مسکن، مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا) از زنجان، با اشاره به ویژه‌برنامه‎های دهه فجر که این تشکل در سطح استان برگزار می‌کند، گفت: در طول این دهه، 44 برنامه که 7 عنوان را شامل می‌شوند، توسط بسیج سازندگی زنجان برگزار می‌شود.
وی با بیان این‌که افتتاح دو پروژه عمرانی در طول دهه مبارک فجر امسال از سوی این نهاد پیش‎بینی شده است، گفت: کانال بتنی انتقال آب کشاورزی آغ‌بولاق از توابع زنجان و مسجد روستای قلی‎چایی شهرستان طارم در طول ایام‌الله دهه مبارک فجر امسال در استان به بهره‎برداری می‌رسد.
مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان از برپایی نمایشگاه و جشنواره محصولات اقتصاد مقاومتی در زنجان خبر داد و یادآور شد: این نمایشگاه عصر امروز، 12 بهمن‌ماه آغاز به‌کار کرده و به‌مدت 10 روز برپا خواهد بود که صنایع دستی، قارچ، عسل طبیعی و ماهی از جمله محصولات ارائه شده در این نمایشگاه محسوب می‌شوند.
امندی‌مسکن اظهار کرد: همچنین کلاس‎‏های آموزشی ـ ترویجی کشت زعفران، پرورش ماهی، قارچ و زنبورعسل نیز همزمان با آغاز دهه فجر در بخش‌های مختلف استان آغاز به‌کار کرده‌اند.
وی عنوان کرد: همچنین در راستای بهره‌مندی اقشار مختلف مردم از نتایج پژوهش‌های علمی درباره منویات مقام معظم رهبری، همایش «اقتصاد مقاومتی» در دو بخش حوزه‎های مقاومت بسیج استان برگزار می‌شود.
این مقام مسئول به اعزام تیم‎های پزشکی در طول ایام‌الله دهه مبارک فجر به مناطق محروم طارم و خدابنده اشاره کرد و یادآور شد: در طول دهه فجر امسال مسئولان استانی و کاروان رسانه از عرصه‎های اقتصاد مقاومتی استان بازدید می‎کنند.
امندی ‌مسکن در پایان اظهار کرد: همچنین در طول این ایام، میزگرد جهادی با حضور جهادگران برتر استان و اصحاب رسانه در زنجان دایر شده و با خانواده‎های شهدا نیز دیدارهایی صورت می‎گیرد.

captcha