تولید برنامه های مذهبی و آموزشی و کاربردی در جشنواره ملی علم تا عمل
کد خبر: 2890396
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۹

تولید برنامه های مذهبی و آموزشی و کاربردی در جشنواره ملی علم تا عمل

گروه اجتماعی: شرکت همراه نویسان نوآور فدک از جمله شرکت کنندگان قمی در نمایشگاه پنجم علم تا عمل، اقدام به تولید برنامه های مذهبی و آموزشی و کاربردی و ارائه آن در جشنواره ملی علم تا عمل نمود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قم، احسان توکلی در گفت و گویی، گفت: شرکت همراه نویسان نوآور فدک از جمله شرکت کنندگان قمی در نمایشگاه پنجم علم تا عمل است.

وی افزود: این شرکت از یک سال پیش کار خود را آغاز کرده است که با توسعه فعالیت از مهرماه به شکل رسمی و ثبت شده کار خود را در حوزه های مختلف آغاز کرده است.

مدیرعامل شرکت همراه نویسان نوآور فدک با اشاره به تجربیات حرفه ای خود در حوزه نرم افزارهای تلفن همراه گفت: این شرکت پس از حضور در مرکز رشد و پارک علم و فن آوری روی بیش از 100برنامه تلفن همراه فعالیت کرده است.

وی خاطرنشان کرد: این شرکت با بیش از 20تن از افراد حقیقی و حقوقی کار می کند که کار ما در حقیقت در حوزه تولید برنامه های اندروید موبایلی است که تولید برنامه های مذهبی و آموزشی و کاربردی را در دستور کار خود قرارداده است.

وی با بیان این مطلب که در آینده فعالیت روی سیستم عامل های جدید نیز در دستور کار این شرکت قرار خواهد گرفت گفت: این شرکت به عنوان واحد فناور استان قم انتخاب شد و بنده به عنوان فناور برتر استان قم شناخته شدم که این انتخاب بخاطر نوآوری هایی همچنین محصول محتواساز فدک است که در این برنامه کاربران بدون آشنایی با برنامه نویسی برنامه های خود را به این محتواساز می دهند و این محتواساز آنها را به حالت اندرویدی خارج می کند.

توکلی بیان کرد: از جمله کارهایی که این شرکت به دنبال تحقق آن است، اجرای طرح تبلت اسلامی است که امیدواریم بتوانیم با طراحی محتوای غنی در تبلت ها سعی داریم با همکاری تولیدکنندگان تبلت در کشور محصولی کاملا اسلامی با نام فدک تولید کنیم.

captcha