افتتاح نمایشگاه نقاشی با محوریت نماز در اراک
کد خبر: 2910921
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۸

افتتاح نمایشگاه نقاشی با محوریت نماز در اراک

گروه هنر: نمایشگاه نقاشی ویژه فرزندان کارکنان توزیع برق استان مرکزی مرکزی با محوریت نماز در حال برگزاری است.

غلامرضا خیرخواه، مدیرروابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، گفت: نمایشگاه نقاشی ویژه فرزندان کارکنان توزیع برق استان با محوریت نماز از نهم تا چهاردهم اسفند ماه جاری به مدت 5روز در ستاد شرکت توزیع نیروی برق استان دایر و ساعات بازدید از این نمایشگاه 9  تا 14 است.

وی افزود: طی اعلام فراخوانی علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه طی دی ماه سال جاری فرصت داشتند تا آثار خود را به دبیرخانه برگزاری این مسابقه تحویل دهند.

خیرخواه اضافه کرد: 52 اثر به دبیرخانه برگزاری مسابقات ارسال شد که پس از اعلام امتیاز نهایی از سوی کارشناسان، برندگان این دوره از مسابقات معرفی شدند.

وی ادامه داد: سیدعرفان حسنی، پرنیان رضایی و محمد طاها رسولی موفق به کسب رتبه‌های اول تا سوم در بین گروه سنی الف زیر7سال شدند.

خیرخواه اظهارکرد: مائده حداد، فاطمه پورشجاعی و بهینا صالحی نیز رتبه‌های اول تا سوم در بین گروه سنی ب 8 تا 10سال  را به دست آورند.

وی افزود: همچنین رزیتا رسولی، زهرا هادی‌گل و محدثه‌سادات میرمحمدی در بین گروه سنی ج 10تا 12سال  رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

این مقام مسئول در پایان، خاطرنشان کرد: سوگل کیوان‌پور نیز به دلیل متفاوت بودن نوع اثر نیز برنده این دوره از مسابقات شناخته شد.

captcha