یمنی‌ها امروز علیه تجاوزگری آل‌سعود تظاهرات می‌کنند
کد خبر: 3042169
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۹

یمنی‌ها امروز علیه تجاوزگری آل‌سعود تظاهرات می‌کنند

گروه بین‌الملل: مردم یمن امروز، ششم فروردین در محکوم کردن تجاوزگری نظامی ارتش رژیم سعودی علیه کشورشان تظاهرات می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، خبرنگار شبکه خبری العالم صبح امروز پنجشنبه اعلام کرد: از مردم یمن دعوت شده است تا عصر امروز با برگزاری تظاهرات گسترده در مرکز شهر صنعا تجاوز نظامی ارتش رژیم سعودی و همپیماناش به مناطق مختلف کشورشان را محکوم کنند.
 
جنبش انصارالله یمن تجاوزگری ارتش رژیم سعودی را اعلام جنگ علیه یمن توصیف و تاکید کرد: ملت یمن با شجاعت با این جنگ ظالمانه علیه خودشان مقابله خواهند کرد.
 
وی هشدار داد: عملیات نظامی علیه یمن، منطقه را به سمت جنگی گسترده خواهد کشاند.
 
در همین حال، شبکه تلویزیونی دولتی یمن اعلام کرد: تجاوزگری سعودی علیه یمن با محکومیت گسترده مردمی در این کشور مواجه شده است و آنها تاکید می کنند که این حملات وحشیانه رژیم سعودی باعث تقویت وحدت جبهه داخلی شده است.
 
جنگنده‌های ارتش رژیم سعودی با مشارکت 10 کشور دیگر از جمله پنج کشور عضو شورای همکاری خلیج فارس از نیمه شب چهارشنبه حملات خود به مناطق مختلف یمن به‌ویژه شهر صنعا را آغاز کردند که در جریان آن تاکنون ده‌ها نفر کشته و شماری زخمی شدند.
 
خبرنگار شبکه خبری العالم گفت: در حملات ارتش رژیم سعودی مناطق مسکونی شمال شهر صنعا هدف قرار گرفت.
 
در حملات هوایی رژیم سعودی همچنین فرودگاه بین‌المللی صنعا، پایگاه هوایی الدلیمی، پادگان نیروهای ویژه در پایتخت یمن و پایگاه هوایی العند در استان لحج در جنوب این کشور هدف قرار گرفت.
 

captcha