فروش «شیار ۱۴۳» در شبکه نمایش خانگی موفقیت‌آمیز بود
کد خبر: 3148201
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶
محمدحسین قاسمی:

فروش «شیار ۱۴۳» در شبکه نمایش خانگی موفقیت‌آمیز بود

گروه هنر: فیلم سینمایی «شیار ۱۴۳» توانست در شبکه نمایش خانگی به موفقیت‌های چشمگیری دست پیدا کند.

محمدحسین قاسمی، تهیه‌کننده فیلم سینمایی «شیار 143» در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) خبر داد: خوشبختانه استقبال از نسخه ویدیویی فیلم سینمایی «شیار 143» بسیار خوب بوده است. این کار در وهله اول در دو تیراژ 400 هزار نسخه‌ای به بازار عرضه شد که استقبال خوبی از آن به عمل آمد، برای همین اگر شرایط مهیا باشد تیراژ سوم نیز خواهد داشت.

وی افزود: این فیلم قرار است در صورت توافقات لازم با تلویزیون در هفته دفاع مقدس روی آنتن برود. درخواست نمایش این فیلم در ایام ذکر شده از سوی مسئولان تلویزیون مطرح شده است. برای ما نیز افتخار است تا کارمان برای عموم مردم کشورمان به نمایش درآید.

این تهیه‌کننده ادامه داد: استقبالی که از این فیلم در سینما و نمایش خانگی به عمل آمد، این انگیزه را به ما داد تا در ادامه راهمان را با جدیت بیشتری دنبال کنیم. برای همین سعی می‌کنیم کار بعدی خود را با پشتوانه فکری و تحقیق کافی همراه کنیم. در این راستا برای شروع کار تعجیلی نخواهیم داشت تا به امید خدا، کاری همانند «شیار 143» تولید شود.

«شیار 143» توسط ابوذر پورمحمدی و محمدحسین قاسمی تهیه شده است و بازیگرانی چون مریلا زارعی، مهران احمدی، گلاره عباسی، جواد عزتی، حسام بیگدلو، یداله شادمانی، زهرا مرادی، سامان صفاری و محیا دهقانی در آن به ایفای نقش می‌پردازند. این فیلم داستان مادری را روایت می‌کند که سال‌ها در انتظار فرزند مفقودالاثر خود است.

«شیار 143» به کارگردانی نرگس آبیار با بازی مریلا زارعی در سال گذشته اکران عمومی شد. زارعی برای بازی در این فیلم سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن را از سی‌و‌دومین جشنواره فیلم فجر دریافت کرد. سیمرغ بلورین بهترین فیلم مردمی این دوره هم به «شیار 143» رسید. این فیلم جایزه ویژه هیئت داوران جشنواره را هم از آن خود کرد.

captcha