قوای مسلح ما در خط مقدم مبارزه با استکبار ایستاده‌ است
کد خبر: 3160653
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۱
آیت‌الله سلیمانی:

قوای مسلح ما در خط مقدم مبارزه با استکبار ایستاده‌ است

گروه اجتماعی: امام جمعه زاهدان گفت: نیروهای مسلح ما با توکل به خدا و با نیرویی که برگرفته از ایمان و اعتقاد است، همواره در خط مقدم نبرد با استکبار و طاغوت ایستاده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن( ایکنا) از سیستان وبلوچستان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی، امام جمعه زاهدان ظهر امروز 28 فروردین، در خطبه‌های نماز جمعه که در مصلی قدس این شهرستان اقامه شد، گفت: رژیم آل سعود دارای سابقه دیرینه‌ای در رفتارهای ضدانسانی و ضد دینی است و حمله به زن و کودک بی‌گناه یمنی، کار تازه‌ای نیست.
نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان بیان کرد: سعودی‌ها در سال 1366 صدها زائر ایرانی را در مکه به شهادت رساندند؛ اخیرا نیز دو مأمور امنیتی این کشور به زائران ما اهانت کردند و در یمن هم می‌بینیم چگونه مردم بی‌گناه این کشور را بمباران هوایی می‌کنند.
وی در ادامه ضمن تبریک 29 فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی، گفت: ارتش ما بحمدالله قوی‌ترین و مقتدرترین ارتش منطقه است و افتخار ما به این است که قوای مسلح اعم از ارتش، سپاه و نیروی انتظامی پیرو مکتبی هستند که در آن، تکیه و توکل به خداوند متعال حرف اول را می‌زند.
سلیمانی اظهار کرد: در ایران، فرماندهان نظامی با معیارهای دینی و ارزش‌های معنوی انتخاب می‌شوند و این‌چنین فردی علاوه بر توانایی نظامی و فکری، دارای صفات و ارزش‌های دینی نیز بوده و از این رو، کاملا قابل اعتماد هستند.
وی افزود: نیروهای مسلح ما با توکل به خدا و با نیرویی که برگرفته از ایمان و اعتقاد است، همواره در خط مقدم نبرد با استکبار و طاغوت ایستاده است.
امام جمعه زاهدان در پایان ضمن فرا رسیدن سالروز شهادت امام هادی(ع) را تسلیت گفت و افزود: امام هادی(ع) در حدیثی می‌فرمایند « بهتر از نماز، نمازگزار است که نماز را بوجود می‌آورد و بهتر از مسجد، سازنده مسجد است. بدتر از شر، خود فرد شرور است و بهتر از خیر خود فرد نیکوکار است».

captcha