ارزیابی مؤسسات قرآنی به اتحادیه‌های استانی واگذار می‌شود
کد خبر: 3173597
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۴
بهبودی:

ارزیابی مؤسسات قرآنی به اتحادیه‌های استانی واگذار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر امور مؤسسات و استان‌های سازمان دارالقرآن اظهار کرد: ارزیابی مؤسسات قرآنی ـ مردمی در سال ۹۴ توسط اتحادیه‌های استان‌ها انجام می‌شود.

حسین بهبودی، مدیر امور موسسات و استان‌های سازمان دارالقرآن الکریم در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با بیان اینکه فعالیت موسسات و تشکل‌های قرآنی ـ مردمی طی سال‌های گذشته توسط کارشناسان سازمان دارالقرآن انجام می‌شد، گفت: مدیران و کارشناسان سازمان هر سال در دو نوبت به استان‌های مختلف سفر می‌کردند تا فعالیت موسسات و تشکل‌ها را مورد نظارت و ارزیابی قرار دهند.
وی با اشاره به استقرار دبیرخانه هیئت رسیدگی به امور موسسات فرهنگی قرآن و عترت در سازمان دارالقرآن الکریم از اواخر سال 93 عنوان کرد: فعالیت این دبیرخانه در سال 94 هنوز آغاز نشده است اما به محض اینکه این دبیرخانه شروع به کار کند و جلسات خود را تشکیل دهیم پیشنهاد سازمان مبنی بر واگذاری بحث نظارت و ارزیابی موسسات و تشکل‌های قرآنی به اتحادیه‌های استانی را در این دبیرخانه مطرح می‌کنیم.
بهبودی ادامه داد: هرساله مدیران و کارشناسان سازمان دارالقرآن بخشی از وقت خود را صرف نظارت و ارزیابی تشکل‌های قرآنی می‌کنند و به همین دلیل، تلاش داریم از امسال بحث نظارت و ارزیابی به جای اینکه به صورت مستقیم توسط سازمان دارالقرآن انجام شود به اتحادیه‌های مؤسسات قرآنی ـ مردمی استان‌ها واگذار شود.
وی یادآور شد: اگر ظرفیت‌های لازم در اتحادیه‌های استانی ایجاد شود بهترین شکل نظارت و ارزیابی موسسات قرآنی این است که همین اتحادیه‌های استانی این کار را برعهده گیرند.
مدیر امور موسسات و استانی‌های سازمان دارالقرآن الکریم عنوان کرد: ما آمادگی واگذاری این مسئولیت را به اتحادیه‌های استانی داریم و در صورتی که دبیرخانه هیئت رسیدگی به امور موسسات فرهنگی قرآن و عترت با این طرح موافقت کند، این کار از امسال اجرایی می‌شود و نتیجه نظارت و ارزیابی موسسات قرآنی از استان‌ها به سازمان دارالقرآن الکریم اعلام می‌شود.

captcha