پخش زنده تجمع جامعه قرآنی در بزرگداشت شهدای یمن از رادیو قرآن
کد خبر: 3202413
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۶

پخش زنده تجمع جامعه قرآنی در بزرگداشت شهدای یمن از رادیو قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی: تجمع جامعه قرآنی کشور در حمایت از مقاومت و بزرگداشت شهدای یمن امروز به صورت زنده از رادیو قرآن پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، گردهمایی جامعه قرآنی کشور در حمایت از مقاومت و بزرگداشت شهدای یمن امروز به صورت زنده از رادیو قرآن پخش می‌شود.

جامعه قرآنی کشور اعم از قاریان، حافظان، اساتید، پیشکسوتان، سازمان‌ها و نهادهای فعال قرآنی، با برگزاری گردهمایی اعتراضی امروز، 5 اردیبهشت ماه، دین خود را نسبت به ملت یمن ادا خواهند کرد.

در گردهمایی اعتراضی جامعه قرآنی با عنوان «حمایت از مقاومت و بزرگداشت شهدای یمن و محکومیت جنایات آل سعود» با حضور اعضای جامعه قرآنی کشور، خادمان، نهادها و سازمان‌های قرآنی سراسر کشور حمایت خود را از ملت مظلوم یمن به جامعه جهانی رسانده و فریاد اعتراض خود را به گوش استکبار جهانی می‌رسانند.

رادیو قرآن نیز در همراهی با این حرکت جامعه قرآنی، با استقرار واحد سیار و عوامل برنامه‌ساز گروه اطلاع‌رسانی، بخش‌های مختلف این برنامه را به صورت مستقیم پخش خواهد کرد.

از جمله برنامه‌های اعلام شده در این گردهمایی که از ساعت 18 تا 19:30 برگزار می‌شود قرائت قرآن توسط قاریان بین‌المللی کشور، اعلام موضع توسط تعدادی از فعالان جامعه قرآنی، سخنرانی، قرائت بیانیه، قرائت قرآن توسط قاری یمنی و نیز آتش زدن پرچم آمریکا است.

همچنین مصاحبه‌هایی در طول برگزاری این گردهمایی با اعضای فعال و مسئولان قرآنی کشور از رادیو قرآن بر روی موج FM 100  پخش می‌شود.

captcha