بیکاری؛ ریشه بسیاری از ناهنجاری‌ها/ حل مشکلات فرهنگی و اقتصادی در گرو رفع این معضل است
کد خبر: 3228530
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰
اسلامیان مطرح کرد:

بیکاری؛ ریشه بسیاری از ناهنجاری‌ها/ حل مشکلات فرهنگی و اقتصادی در گرو رفع این معضل است

گروه اجتماعی: رئیس صندوق بازنشستگی کشور گفت: بسیاری از ناهنجاری‌های جامعه ریشه در بیکاری جوانان دارد و اگر معضل بیکاری درمان شود بسیاری از مشکلات فرهنگی و اقتصادی حل خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، محمود اسلامیان، رئیس صندوق بازنشستگی کشور در همایش تجلیل از کارگران نمونه لرستان که چهارشنبه، نهم اردیبهشت‌ماه در سالن آمفی تئاتر بانک صادرات برگزار شد، گفت: بسیاری از ناهنجاری‌های جامعه ریشه در بیکاری جوانان دارد و اگر معضل بیکاری درمان شود بسیاری از مشکلات فرهنگی و اقتصادی حل خواهد شد.
وی به امنیت و آزاد بودن کشور اشاره کرد و یادآور شد: ایران آزادترین و امن‌ترین کشور منطقه است ولی برای توسعه نیازمند تعامل با دنیا هستیم کمااینکه پیامبر اکرم(ص) فرموده است بروید و از چین علم بیاموزید و منظور پیامبر بهره‌گیری از تجربه و علم بشریت بوده است.
اسلامیان به تحولات منطقه و خیانت حکام سعودی در کشتار مردم بی‌دفاع یمن اشاره کرد و افزود: آل‌سعود جز به قدرت، زر و زور به چیز دیگری فکر نمی‌کند اما در مسئله یمن دچار اشتباه بزرگی شده است.
رئیس صندوق بازنشستگی کشور با بیان این‌که خداوند زمانی‌که انسان را خلق کرد به خودش احسن الخالقین گفت، یادآور شد: وجه تمایز انسان با سایر موجودات در عقل و تدبیر است و هرچه قدر انسان از عقل و تدبر استفاده کند در رفاه و آرامش بیشتری خواهد بود.
وی افزود: در طول تاریخ ایران، خدمت جمهوری اسلامی ایران بی‌نظیر است و در دفاع هشت ساله ما حتی یک وجب از خاک کشور عزیزمان را ندادیم.

اسلامیان گفت: امروز باید با قلبمان و اعتقادمان قدردان شهدا باشیم کمااینکه امروز دنیا به قدرت ایران اعتراف دارد و عقیده دارد که ایران در چهار پایتخت دمشق، بغداد، صنعا و بیروت اقتدار دارد.

captcha