اعزام 10 هزار لرستانی به مرقد امام راحل(ره)
کد خبر: 3310826
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۹

اعزام 10 هزار لرستانی به مرقد امام راحل(ره)

گروه اجتماعی: معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان از اعزام 10 هزار لرستانی برای شرکت در مراس سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) به مرقد مطهر امام خبر داد.

علی‌حسین پازدار، معاون هماهنگ کننده سپاه ابوالفضل(ع) لرستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، گفت:  تعداد 10 هزار لرستانی در قالب 15 کاروان با پشتیبانی سپاه ابوالفضل(ع) و دستگاه‌های اجرایی استان به جهت شرکت در مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ه) اعزام می‌شوند.

وی با بیان این‌که اعزام این کاروان‌ها از عصر چهارشنبه، 13 خردادماه آغاز شده و تا صبح فردا یعنی 14 خرداد همه این زائران به مرقد مطهر امام راحل منتقل خواهند شد، افزود: به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده است که زائرین استان لرستان ساعت 6 صبح 14 خرداد در مرقد امام خمینی(ره) مستقر شوند.

پازدار با اشاره به این‌که امسال بسیج کارمندان سپاه محمد رسول الله (ص) تهران میزبان کاروان های استان لرستان است، اضافه کرد: هر کاروان را یک روحانی و یک راوی همراهی می‌کنند و راوایان همراه کاروان‌ها ابعاد مختلف زندگی و شخصیت امام خمینی(ره) را برای زائرین و به‌ویژه نوجوانان و جوانان تبیین می‌کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه لرستان در ادامه با اشاره به این‌که دشمن برای ضربه زدن به جهان اسلام خیز برداشته است؛ از این رو به‌طور ناصواب شاهذ ظلم و جور و خیانت آنها به مردم کشورهای اطراف خود هستیم، افزود: علی القاعده حضور میلیونی در این مراسم برای دشمن زبون پیام خواهد داشت و این پیام نیز این است که مردم به نظام و انقلاب و فادار هستند و برای دفاع از ارزش و فضیلت‌ها در صحنه حاضر هستند.

captcha