داعش با اقدامات ظالمانه نابودی خود را قطعی کرده است
کد خبر: 3313623
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹
لروند:

داعش با اقدامات ظالمانه نابودی خود را قطعی کرده است

گروه سیاسی: امام جمعه ایوان با اشاره به اقدامات جنایتکارنه داعش نظیر اعدام کودکان بی‌گناه، گفت: اینها با این ظلمی که انجام می‌دهند شکست خود را قطعی کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از ایلام، حجت‌الاسلام علی‌محمد لروند، امام جمعه ایوان روز گذشته، 22 خرداد در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با محکوم کردن اقدامات وحشیانه داعش در منطقه، اظهار کرد: این گروه در هفته گذشته دست به جنایاتی زد که بسیار وحشتناک و ناراحت کننده بود؛ کودکان را سر می‌برند و اعدام می‌کنند، اینها با این ظلمی که انجام می‌دهند شکست خود را قطعی کرده‌اند.
وی با بیان اینکه متأسفانه کشورهایی همچون آمریکا، انگلیس و اسرائیل حامی این جنایتکارانند و در مذاکرات به ما می‌گویند شما از تروریسم دفاع می‌کنید، گفت: حرف و مرام ما این است که ما از مظلوم دفاع می‌کنیم و وای از روزی که رهبر این انقلاب حکم جهاد دهد، آنگاه خواهید دید که جوان‌های ایرانی پوزه دشمنان را به خاک می‌مالند.
لروند با اشاره به اوضاع مردم مظلوم یمن، افزود: در یمن هم شعله‌های پیروزی افراشته شده است و موشک‌های مقاومت امروز به قلب عربستان رسیده است و آنطور که مقام معظم رهبری فرموده‌اند، انشاالله عربستان در این نبرد خوار و ذلیل خواهد شد.
امام جمعه ایوان با اشاره به 24 خرداد، سالروز انتخاب حجت‌الاسلام روحانی به عنوان رئیس جمهور کشورمان، اظهار کرد : این انتخاب از چند بُعد مهم است، اولاً اینکه روی نوکران استکبار و خودفروختگان داخلی که ادعا می‌کردند نتیجه انتخابات مشخص است و آقای جلیلی قرار است رئیس جمهور شود، کم شد و نشان داد تقلب هیچگونه جایگاهی در انتخابات ریاست جمهوری ایران ندارد و همانطور که در سال 92 تقلب وجود نداشت در سال 88 هم تقلبی انجام نشد.
وی گفت: مردم به شعار اعتدال اعتماد کردند و راه نگه داشتن این مردم عمل کردن به شعارهای انتخاباتی است و هرکس بخواهد تندروی و تک‌روی کند مردم از او رأی بر می‌گردانند.
لروند افزود: مقام معظم رهبری درباره این دولت فرمودند؛ این دولت آرامش سیاسی را به فضای کشور بازگرداند، اما هستند کسانی که دربدنه دولت به دنبال سیاسی‌کاری هستند و این باعث می‌شود به بدنه دولت لطمه وارد شود مثلاً همین خانم ابتکار که در قضیه آتش‌سوزی جنگل‌های استان ایلام هیچ کمکی نکرد.
امام جمعه ایوان همچنین با اشاره به فرارسیدن هفته جهاد کشاورزی، بیان کرد: از زحمات جهادگران عرصه کشاورزی باید قدردانی کرد و توجه داشت که روحیه جهادی خیلی از مشکلات را حل می‌کند به شرطی که این روحیه هم در مردم و هم در مسئولان  وجود داشته باشد.

captcha