دعوت از ۱۰۰ کشور برای حضور در مسابقات بین‌المللی قرآنی عربستان
کد خبر: 3314695
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۲

دعوت از ۱۰۰ کشور برای حضور در مسابقات بین‌المللی قرآنی عربستان

گروه بین‌الملل: دبیرخانه مسابقات بین‌المللی حفظ، تلاوت و تفسیر قرآن عربستان برای بیش از ۱۰۰ کشور جهت حضور در سی‌وهفتمین دوره رقابت‌های بین‌المللی قرآنی این کشور، دعوت‌نامه ارسال کرده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی «باب»، منصور بن محمد السمیح، دبیر مسابقات بین‌المللی و ملی قرآن کریم عربستان، دراین‌ باره گفت: آغاز ماه مبارک رمضان(28 خردادماه) آخرین مهلت ارسال اسامی متسابقان جهت شرکت در این دوره از مسابقات تعیین شده است.
وی با اشاره به این که سی‌وهفتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن عربستان در ماه محرم‌الحرام در مکه مکرمه برگزار ‌می‌شود، بیان کرد: دبیرخانه مسابقات قرآنی از طریق وزارت اوقاف و امور اسلامی عربستان و همچنین، مراکز و انجمن‌های اسلامی وابسته به این وزارت‌خانه در کشورهای مختلف برای بیش از 100 کشور دعوت‌نامه جهت حضور در این مسابقات ارسال کرده است.
وی در ادامه با بیان اینکه هدف از برگزاری این مسابقات ایجاد رقابتی سالم میان حافظان قرآن کریم و تشویق نسل جدید به تمسک به قرآن کریم است، تأکید کرد: انجام فریضه حج تمتع از جوایز ویژه نفرات برتر این دوره از مسابقات است.
السمیح در پایان عنوان کرد: مراسم تجلیل از نفرات برتر این مسابقات بسیار باشکوه و در سالنی روبروی مسجد الحرام برگزار خواهد شد.  

captcha