برگزاری محفل جزء‌خوانی قرآن ویژه ماه رمضان در مالزی + عکس
کد خبر: 3316114
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۵

برگزاری محفل جزء‌خوانی قرآن ویژه ماه رمضان در مالزی + عکس

شعب خارجی: مراسم جزء‌خوانی قرآن کریم هر شب در ماه مبارک رمضان در محل رایزنی فرهنگی ایران در مالزی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شعبه شرق آسیا، رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در مالزی هم‌زمان با آغاز ایام ماه مبارک رمضان و ماه ضیافت الهی با همکاری هیئت مذهبی «نورالزهرا(س)» شهر کوالالامپور و جمعی از خیّران ایرانی مقیم این شهر، مبادرت به برگزاری جلسه ختم قرآن، ضیافت افطار، قرائت دعای افتتاح و ادعیه ماه مبارک کرده است.

در این برنامه که به مدت 30 شب ایام مبارک با حضور اساتید، معلمان، دانشجویان، دانش‌آموزان و ایرانیان مقیم علاقمند خاندان عصمت و طهارت(ع) در رایزنی فرهنگی ایران در مالزی برگزار می‌شود، از ساعت 18 به وقت محلی جلسه ختم قرآن کریم آغاز می‌شود و تا زمان اذان مغرب ادامه خواهد یافت.

پس از اقامه نماز مغرب و عشاء و ضیافت افطار، دعای افتتاح و ادعیه ماه مبارک قرائت می‌شود و عالمان دین و صاحب‌نظران سخنرانی می‌کنند.

در اولین شب این برنامه، جلسه پرسش و پاسخ به شبهات مذهبی با پاسخ‌گویی علی‌اکبر ضیائی، رایزن فرهنگی ایران در مالزی برگزار شد که مورد استقبال حاضران قرار گرفت.

رایزنی فرهنگی ایران در مالزی از همه علاقمندان خاندان عصمت و طهارت و ایرانیان مقیم مالزی جهت شرکت در این جلسات دعوت به عمل آورده است.

captcha