همایش «عمری با قرآن» امشب برگزار می‌شود
کد خبر: 3322463
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۳
با تجلیل از 5 فعال قرآنی؛

همایش «عمری با قرآن» امشب برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: در چهاردهمین دوره همایش عمری با قرآن از ۵ نفر از فعالان و پیشکسوتان رشته‌های مختلف قرآنی شهر تهران تجلیل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، چهاردهمین همایش «عمری با قرآن» امشب، 12 تیرماه به همت فرهنگ‌سرای قرآن سازمان فرهنگی ـ هنری شهرداری تهران به منظور تجلیل از پیشکسوتان رشته‌های مختلف قرآنی شهر تهران برگزار می‌شود.

طی این مراسم در زمینه آموزش قرآن از بهروز یاریگل، در عرصه قرائت قرآن از علی فربین، در زمینه پژوهش و داوری قرآن از حمیدرضا مستفید، در حوزه هنر قرآنی از مجید مجیدی(کارگردان فیلم محمد رسول الله(ص)) و در عرصه فعال امور بانوان قرآنی از اکرم‌السادات معینی تجلیل به عمل می‌آید.

همچنین سخنرانی محمدباقر قالیباف، شهردار تهران، تلاوت قاریان بین‌المللی ایرانی و مصری، بزرگداشت و یادمان مرحوم طاهر خوشنویس، پخش کلیپ از زندگی اساتید این دوره از دیگر برنامه‌هایست که طی این همایش برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود، چهاردهمین همایش عمری با قرآن از ساعت 18 با حضور قرآنیان شهر تهران، مدیران ارشد شهرداری، اعضای شورای شهر، مدیران و معاونان ارشد سازمان فرهنگی ـ هنری شهرداری تهران در تالار ایوان شمس واقع در ابتدای بزرگراه کردستان برپا می‌شود.

با منتخبان همایش «عمری با قرآن» بیشتر آشنا شوید

captcha