ثبت نام مرحله شهرستانی سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن اوقاف آغاز شد
کد خبر: 3335827
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۹

ثبت نام مرحله شهرستانی سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن اوقاف آغاز شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی گفت: ثبت نام مرحله شهرستانی سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم در شهرهای مختلف استان از امروز، پنجم مردادماه آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان غربی، به نقل از اوقاف و امور خیریه استان، حجت‌الاسلام عیسی برادری، سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی با اشاره به تشکیل ستاد استانی برگزاری سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم، اظهار کرد: جلسات ستاد هماهنگی سی و هشتمین دوره مسابقات قرآنی در آذربایجان غربی به‌صورت منظم در راستای برنامه‌ریزی برای برگزاری هرچه بهتر مسابقات قرآنی از لحاظ کمی و کیفی در اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به تشکیل ستاد هماهنگی مسابقات قرآن در شهرستان‌ها، گفت: ثبت نام مرحله شهرستانی سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم در آذربایجان غربی از امروز، پنجم مردادماه آغاز شد.

برادری بیان کرد: همزمان با مسابقات قرآن علاقه‌مندان می‌توانند در هشتمین دوره مسابقات اذان و هفتمین دوره مسابقات ابتهال نیز نام‌نویسی کنند.

وی اضافه کرد: افراد برای شرکت در این دوره از مسابقات قرآنی می‌توانند با مراجعه به امامزادگان، بقاع متبرکه و یا ادارات و دفاتر نمایندگی اوقاف و امور خیریه در شهرستان‌ها نسبت به نام‌نویسی اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم در رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل برگزار می‌شود، گفت: همه شهرستان‌ها باید تا پایان شهریورماه سال جاری مرحله شهرستانی مسابقات قرآن را برگزار کنند.

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی تصریح کرد: برخلاف دوره‌های پیشین، سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن فقط برای رده‌های سنی بالای 18 سال برگزار می‌شود.

برادری تصریح کرد: براساس دستور‌العمل سازمان اوقاف و امور خیریه کشور مقرر شده است مسابقات قرآن در رده سنی شکوفه‌ها به صورت مجزا از مسابقات قرآنی بزرگسالان و با همکاری آموزش و پرورش برگزار شود.

captcha