۱۲ مردادماه؛ آغاز هشتمین کنگره بین‌المللی پزشکان جهان اسلام در تهران
کد خبر: 3336781
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۴

۱۲ مردادماه؛ آغاز هشتمین کنگره بین‌المللی پزشکان جهان اسلام در تهران

گروه اجتماعی: دبیر اجرایی هشتمین کنگره بین‌المللی پزشکان جهان اسلام در تهران با اشاره به برگزاری کنگره در تهران، گفت: برنامه‌های این کنگره از 12 مردادماه در دانشگاه علوم پزشکی تهران آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، دهلوی، دبیر اجرایی هشتمین کنگره بین‌المللی پزشکان جهان اسلام در تهران ظهر امروز، هفتم مردادماه در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به برگزاری کنگره در تهران، گفت: برنامه‌های این کنگره از 12 مردادماه در دانشگاه علوم پزشکی تهران آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه بازدید از مراکز رویان و باغ موزه تهران از برنامه‌های نخستین روز کنگره پزشکان جهان اسلام در تهران خواهد بود، در روز سه شنبه نیز علاوه بر برگزاری برنامه‌های فرهنگی این پزشکان از برج میلاد بازدید خواهند کرد.

دهلوی اضافه کرد: بازدید این پزشکان از برج میلاد به سبب آشنایی با پیشرفت‌های مختلف ایران در حوزه‌های مختلف پزشکی است که این امر در معرفی ظرفیت‌های علمی کشورمان نقش بسیار مؤثر و بسزایی خواهد داشت.

دبیر اجرایی هشتمین کنگره بین‌المللی پزشکان جهان اسلام در تهران افزود: در روز چهارشنبه برنامه اختتامیه کنگره در تهران برگزار می‌شود که برنامه ویژه‌ای برای شرکت‌کنندگان در نظر گرفته شده است.

وی یادآور شد: در روز پنجشنبه پزشکان شرکت‌کننده در این کنگره از شهر مذهبی قم و جمکران بازدید خواهند داشت، سپس به تهران بازگشته و علاوه بر زیارت بیت امام(ره) و شرکت در نماز جمعه تهران زیارت از مرقد امام خمینی(ره) و حرم حضرت عبدالعظیم حسنی، به شهر شیراز برای ادامه برگزاری کنگره سفر خواهند کرد.

captcha