ارائه بیش از ۱۳۰ مقاله به هشتمین کنگره بین‌المللی پزشکان جهان اسلام
کد خبر: 3336790
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۰

ارائه بیش از ۱۳۰ مقاله به هشتمین کنگره بین‌المللی پزشکان جهان اسلام

گروه اجتماعی: بیش از 130 مقاله از سوی پزشکان سراسر جهان به هشتمین کنگره بین‌المللی پزشکان جهان اسلام ارسال شده است که 55 مقاله مورد تائید قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، محسن‌رضا حیدری، دبیر اجرایی هشتمین کنگره بین‌المللی پزشکان جهان اسلام در ایران ظهر امروز، هفتم مرداد ماه در نشست خبری هشتمین کنگره بین‌المللی پزشکان جهان اسلام با اصحاب رسانه، اظهار کرد: از دو سال قبل پیشنهاد برگزاری هشتمین دوره این کنگره در ایران و شهر مذهبی ایران ارئه شده بود که خوشبختانه این امر برای برگزاری هشتمین کنگره محقق شد.

حیدری با بیان اینکه تلاش‌های بسیار زیادی برای برگزاری این کنگره در ایران اسلامی و جوار ملکوتی امام رضا(ع) انجام شده است، گفت: برای این کنفراس بیش از 130 مقاله از سوی پزشکان سراسر جهان ارسال شده است که 55 مقاله مورد تائید قرار گرفت.

وی ادامه داد: کارگروه‌های ویژه‌ای در حوزه‌های مختلف علم پزشکی به خصوص طب سنتی در مدت برگزاری این کنگره برگزار می‌شود، ضمن اینکه سخنرانی‌های مرتبط با طب سنتی در این کنگره برگرفته از روایات مرتبط با ائمه(ع) به خصوص امام رضا(ع) است.

دبیر اجرایی هشتمین کنگره بین‌المللی پزشکان جهان اسلام در ایران با بیان اینکه 35 پوستر در موضوعات مختلف پزشکی در این کنگره ارائه می‌شود، ابراز کرد: همچنین 27 پوستر مرتبط با علم طب سنتی طی مدت زمان برگزاری این کنگره در ایران ارائه خواهد شد.

captcha