23 مرداد ماه؛ اعزام اولین کاروان عمره و عتبات دانشگاهیان استان مرکزی
کد خبر: 3337043
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۴
صالحیان خبرداد:

23 مرداد ماه؛ اعزام اولین کاروان عمره و عتبات دانشگاهیان استان مرکزی

گروه اجتماعی: مدیر اجرایی عمره و عتبات دانشگاهیان استان مرکزی گفت: اعزام 280 نفراز دانشگاهیان استان به عتبات عالیات در غالب هفت کاروان( 4 کاروان هوایی و 3 کاروان زمینی) متشکل از اساتید، دانشجویان و کارکنان از تاریخ 23 مرداد ماه آغاز می‌شود.

علی صالحیان مدیر اجرایی عمره وعتبات دانشگاهیان استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، گفت: اعزام دانشگاهیان استان به عتبات عالیات در غالب هفت کاروان(4 کاروان هوایی و3 کاروان زمینی) متشکل از اساتید، دانشجویان و کارکنان از تاریخ 23 مرداد ماه آغاز و تا تاریخ 18 آبان ماه سال جاری ادامه‌ دارد.

صالحیان درباره تسهیلات اعطایی در نظر گرفته شده برای حضور دانشگاهیان در این سفر معنوی اظهار کرد: مبلغ 10 میلیون ریال وام قرض‌الحسنه با مراجعه به بانک ملی و ارائه مدارک لازم به متقاضیان تسهیلات داده می‌شود.

مدیر اجرایی عمره وعتبات دانشگاهیان استان ادامه داد: دانشجوان خانم مجرد باید به همراه یکی از محارم خود مانند پدر یا مادر در این سفر شرکت کنند و دانشجویان پسر که خدمت سربازی نرفته‌اند، از طریق هماهنگی‌های لازم ستاد عمره دانشگاهیان استان با نظام وظیفه مجوز خروج از کشور را کسب می‌کنند.

وی افزود: اعزام 280 نفراز دانشگاهیان استان به عتبات عالیات در غالب هفت کاروان( 4 کاروان هوایی و 3 کاروان زمینی) متشکل از اساتید، دانشجویان و کارکنان از تاریخ 23 مرداد ماه آغاز می‌شود و اولین کاروان به صورت هوایی اعزام می‌شود و کلیه‌ پرواز‌ها نیز از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) تهران صورت می‌پذیرد.

صالحیان در پایان حضور مدیران و روحانیون کاردان در کاروان‌های دانشگاهیان را بسیار حائز اهمیت برشمرد و تریح کرد: ستاد عمره وعتبات دانشگاهیان استان در این سفر بسته‌های ‌ فرهنگی شامل ادعیه، راهنمای شناخت اماکن زیارتی در غالب سی دی و جزوه‌های آموزشی دراختیار دانشجویان قرارمی‌دهد.

captcha