ضرورت وحدت فرقه‌های اسلامی در مقابله با گروه‌های تکفیری
کد خبر: 3343014
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۳
امام جمعه کویته تأکید کرد:

ضرورت وحدت فرقه‌های اسلامی در مقابله با گروه‌های تکفیری

شعب خارجی: حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی با تبریک روز ملی پاکستان بر وحدت میان فرقه‌های اسلامی در مقابله با گروه‌های تکفیری تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شعبه غرب آسیا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدهاشم موسوی، امام جمعه کویته دیروز، 23 مردادماه، در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با تبریک فرارسیدن روز ملی پاکستان، گفت: متأسفانه امروز به‌دلیل اقدامات گروه‌های تکفیری و ترور شیعیان، جایگاه کشور پاکستان در جهان مخدوش شده است و شهروندان در خارج از کشور با مشکلات فراوانی مواجه هستند و به آنها بی‌احترامی می‌شود.

امام جمعه کویته عنوان کرد: با وجود همه این مشکلات ما همراه با برادران اهل سنت و اقلیت‌ها برای سربلندی و پیشرفت کشور به تلاش خود ادامه می‌دهیم؛ چراکه پاکستان متعلق به همه ماست و ما وارثان اصلی این کشور هستیم.

نماینده مجلس وحدت مسلمین پاکستان تأکید کرد: بر همه ما لازم و ضروری است که در برنامه‌های جشن آزادی فعالانه مشارکت کنیم؛ زیرا شرکت در این مراسم باعث مأیوسی دشمنان می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی در پایان با تجلیل از محمدعلی جناح، بنیان‌گذار پاکستان و علامه اقبال لاهوری یاد و خاطره آنها را گرامی داشت.

captcha