«بوی بهشت»؛ داستان‌های مستند از شفایافتگان حرم رضوی
کد خبر: 3351040
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۱

«بوی بهشت»؛ داستان‌های مستند از شفایافتگان حرم رضوی

گروه هنر: همزمان با ایام مبارک دهه کرامت، مجموعه داستان‌هایی مستند از شفایافتگان در حرم رضوی با عنوان «بوی بهشت» توسط «به نشر» برای نخستین بار منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی و تبلیغات «به نشر»، انتشارات آستان قدس رضوی، همزمان با ایام مبارک دهه کرامت، مجموعه داستان‌هایی مستند از شفایافتگان در حرم مطهر حضرت علی بن موسی الرضا(ع)، تحت عنوان «بوی بهشت» توسط «به نشر» و با مشارکت اداره کل روابط عمومی آستان قدس رضوی برای نخستین بار منتشر شد.

مبحث شفا از جمله مباحثی است که به وسیله ابزار انسانی و علمی، قابل سنجش و توضیح نیست و به همین سبب نیز بیان تجربه پدیده شفا توسط شفایافتگان، اثرات اعتقادی و روانشناختی بیشتری از تبیین تئوری‌های علمی دربردارد.

در این باره، انتشارات آستان قدس رضوی برای انتشار کتاب «بوی بهشت»، به عنوان مجموعه داستان‌هایی از شفایافتگان حرم مطهر رضوی به قلم حمیدرضا سهیلی اقدام کرده است.

این کتاب که به سفارش و با همکاری اداره کل روابط عمومی آستان قدس رضوی، توسط «به نشر» به چاپ رسیده است، به بیان داستان‌های گروه شفایافتگانی که بهره‌مندی آنها از این حرم مقدس آشکار شده است، به صورت کاملا مستند می‌پردازد.

کتاب «بوی بهشت»، داستان تعدادی از افراد شفایافته به همراه اسناد، مدارک، تاریخ و ساعت دقیق شفا یافتن آنها و همچنین مستندات شاهدان عینی واقعه است که در قالب داستان‌هایی برگرفته از واقعیت به رشته تحریر درآمده است.

این کتاب که برای نخستین بار توسط انتشارات آستان قدس رضوی به چاپ رسیده است، در پنج بخش شامل پیش درآمدی بر شفا، توسل، شفاعت، شفای اخروی، پاسخ به شبهات و همچنین داستان‌های شفایافتگان است که در بخش آخر، تعداد 40 داستان از شفایافتگان را به صورت جذاب برای خواننده روایت می‌کند.

کتاب «بوی بهشت» در قطع رقعی و با مبلغ 85 هزار ریال در دسترس مخاطبان قرار دارد که علاقه‌مندان به تهیه این کتاب و همچنین مشاهده و تهیه سایر عناوین کتاب‌های انتشارات آستان قدس رضوی می‌توانند به نشانی اینترنتی www.behnashr.com  و یا فروشگاه های سطح شهر مشهد و نمایندگی های سراسر کشور مراجعه کرده و یا از طریق سامانه پیامکی به شماره 30003209 با این انتشارات تماس برقرار کنند.

captcha