مرحله مقدماتی رشته قرائت شکوفه‌های دختر آغاز شد + اسامی
کد خبر: 3353146
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۹

مرحله مقدماتی رشته قرائت شکوفه‌های دختر آغاز شد + اسامی

گروه فعالیت‌های قرآنی: مرحله مقدماتی رقابت‌های رشته قرائت سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن شکوفه‌ها در بخش دختران آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن شکوفه‌ها از صبح امروز، پنجم شهریورماه در دو بخش دختران و پسران آغاز شده است که پیش از ظهر امروز بخشی از مرحله مقدماتی رشته حفظ کل در بخش دختران و پسران برگزار شد و همزمان با رقابت‌های رشته ترتیل پسران که هم‌اکنون در حال انجام است مرحله مقدماتی رشته قرائت دختران نیز آغاز شده است.
براساس این گزارش، مرحله مقدماتی رشته قرائت دختران امشب به پایان می‌رسد و فینالیست‌های این رشته، جمعه شب در اردوگاه شهید باهنر با هم به رقابت می‌پردازند تا برترین قاریان شکوفه‌ها در بخش دختران مشخص شوند.
بنابراین گزارش،  در رشته قرائت، سمیرا غفارزاده از آذربایجان شرقی، معصومه عباسی اول از آذربایجان شرقی، آیلار کامرانی از اردبیل، فاطمه سادات مومنی از اصفهان، نرگس اسماعیلی از ایلام، زینب آقایی از البرز، بهاره خیاط از بوشهر، سمانه میرزاجانی از چهارمحال و بختیاری، زهرا خضری از خراسان جنوبی و زهرا میرایی از خراسان شمالی با هم رقابت می‌کنند.
همچنین، عذرا صبری‌نژاد از خوزستان، ثمین محبی‌نژاد از زنجان، محدثه رمضان‌پور از سمنان، ندا اسماعیلی فارسی از فارس، معصومه حمیدی از قزوین، سارا بیگلری از قزوین، نازیلا شریعتی از کردستان، ریحانه کمالی از کرمان و محیا یاری از کرمانشاه در رشته قرائت این دوره از مسابقات با هم رقابت می‌کنند.
مریم جهانبازی اصل از کهگیلویه و بویراحمد، مطهره میرلطیفی از گلستان، مائده بشیری از گیلان، حنانه صحراکار از گیلان، فاطمه حموله از لرستان، فاطمه عرفانی راد از مازندران، فاطمه طاهروند از همدان، مریم سالاری جائینی از هرمزگان، مطهره زارع از یزد، ریحانه سادات میرکریمی از یزد، فاطمه زهرا ندافی از خراسان رضوی، مهلا پرنده از خراسان رضوی، فاطمه خوشدل از خراسان رضوی، فاطمه نایبی از قم و فاطمه سادات سیدی از قم دیگر شرکت‌کنندگان رشته قرائت این دوره از مسابقات قرآن شکوفه‌ها هستند.

captcha