کتاب «مقاومت شرهانی» تجدید چاپ شد
کد خبر: 3358024
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۳

کتاب «مقاومت شرهانی» تجدید چاپ شد

گروه اندیشه: کتاب «مقاومت شرهانی» با موضوع دفاع مقدس نوشته محمدمسعود بهمنی، نویسنده لرستانی به چاپ سوم رسید.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، کتاب «مقاومت شرهانی» مجموعه خاطرات نویسنده امیر سرتیپ دوم ستاد محمدمسعود بهمنی از هشت سال حضور در جبهه‎های دفاع مقدس در جنگ با متجاوزان دشمن بعثی بوده که چندین‌بار زخمی و مصدوم شیمیایی شده و برای زنده نگاه داشتن خاطرات جبهه، آن‌ها را در قالب این کتاب به رشته تحریر درآورده است.

این کتاب در سال 1391 توسط  انتشارات نظری تهران منتشر شده و محمد مسعود بهمنی نویسنده کتاب مذکور تا کنون توانسته  جوایزی را به خاطر تدوین و چاپ این کتاب به خود اختصاص دهد. 

بهمنی یکی از نویسندگان فعال و پرکار بروجردی بوده که تاکنون کتاب‎های نوری از انوار الهی، حقایقی از حق در قرآن کریم، خیر و نیکی در قرآن، ملائکه و فرشتگان، تبلیغات و عملیات روانی در سیره نبوی و علوی و قرب خدا به انسان را منتشر و به بازار کتاب عرضه کرده است.

محمدمسعود بهمنی در سال 1340 در یک خانواده مذهبی در شهر بروجرد به دنیا آمد. ایشان در سال 1359 به استخدام ارتش جمهوری اسلامی ایران درآمده و دوره‌ی سه ساله‌ی دانشگاه افسری را طی نمود و افتخار خدمت با فرماندهان دانشکده‌ی افسری آن زمان از جمله شهید نامجو، شهید صیاد شیرازی و امیر سرلشگر صالحی را داشته‌اند.

وی به علت شهامت و رشادت در میادین نبرد با دشمن بعثی و منافقین 70 ماه ارشدیت درجه دریافت کرد.  وی  در مناطق عملیاتی چند بار مجروح و در عملیات کربلای 5 شیمیایی شد و با 30 درصد جانبازی  هنوز ترکش‌های ریز خمپاره در بدنش وجود دارد.

این نویسنده فعال بروجردی، تا کنون 15 کتاب در حوزه دین، اجتماعی، دفاع مقدس و جنگ نرم تألیف و منتشر نموده و مقالات ایشان نیز در روزنامه‌های کثیرالانتشار به تعدد به چاپ رسیده است.

محمدمسعود بهمنی، سرتیپ دوم بازنشسته ستاد مشترک ارتش،  دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته مدیریت و مدرک دکترای معادل در امور نظامی می‌باشند و در حال حاضر عضو هیئت علمی مراکز آموزشی و یگانی ارتش جمهوری اسلامی و مدرس دانشگاه علمی ـ کاربردی بوده و به تحقیق و پژوهش مشغول هستند.

captcha