نویسنده «پایی که جا ماند» از خاطرات داغ دفاع مقدس می‌گوید
کد خبر: 3375758
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۱

نویسنده «پایی که جا ماند» از خاطرات داغ دفاع مقدس می‌گوید

گروه ادب: نویسنده کتاب «پایی که جا ماند» در کتابشهر ایران از خاطرات داغ دفاع مقدس سخن می‌گوید.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، تازه‌ترین جلسه از سلسله جلسات «کتاب داغ» که با هدف آسیب‌شناسی شبکه توزیع کتاب در ایران، معرفی تجربه‌های ماندگار و شیوه‌های نوین فروش کتاب و توسعه پایانه‌های کتاب در کشور برپا می‌شود، به خاطره‌نگاری و خاطره‌گویی دفاع مقدس می‌پردازد.

در این میزگرد سیدناصر حسینی‌پور، نویسنده کتاب «پایی که جا ماند» و حامد شفیق، مدیرعامل کتابشهر درباره خاطره‌نگاری دفاع مقدس، شیوه‌های نوین تبلیغ و فروش کتاب‌های دفاع مقدس سخن می‌گویند. همچنین در حاشیه میزگرد، ویترین ویژه‌ای با موضوع کتاب‌های دفاع مقدس در شعبه کتابشهر آیت‌الله کاشانی برپا شده است که علاقه‌مندان و مراجعه‌کنندگان می‌توانند ضمن خرید کتاب «پایی که جا ماند» با نویسنده کتاب دیدار و گفت‌وگو کنند.

بر اساس این گزارش، سیدناصر حسینی‌پور از جانبازان و آزادگان سرافراز جنگ تحمیلی است که اهتمام زیادی به ثبت خاطرات دفاع مقدس دارد. انتشار این کتاب محصول همین دغدغه‌هاست.

شیوایی، صداقت و روایت مو به موی حسینی‌پور از لحظه‌های حساس جنگ تمام عیار جزیره مجنون، مقاومت جانانه 119 شهید در روزهای محاصره و 808 روز اسارت در شکنجه‌گاه‌های عراق موجب استقبال خوب علاقه‌مندان کتاب از این روایت شد.

میزگرد کتاب داغ و نکته‌های داغ عصر روز 11 مهر از ساعت چهار در کتابشهر آیت‌الله کاشانی به نشانی تهران، خیابان آیت‌الله کاشانی، خیابان رامین شمالی، جنب کتابخانه مرحوم عراقچی برگزار می‌شود.

گفتنی است، علاقه‌مندان برای دسترسی به اطلاعات بیشتر و آشنایی با پراکندگی جغرافیایی و نشانی شعبات کتابشهر می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی این موسسه به نشانی www.ketabshahr.com مراجعه کنند.

captcha