دیدار پس از ۲۸ سال دوری
کد خبر: 3386312
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵

دیدار پس از ۲۸ سال دوری

گروه اجتماعی: دو تن از شهدای تازه تفحص شده استان در ماه محرم وارد زنجان شده و فضای شهر را معنوی‌تر می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از زنجان و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان، عمری است مادرشان چشم‌انتظارشان بوده و حالا قرار است بعد از 28 سال به آغوش خانواده بازگشته و میان همرزمان خود به خاک سپرده شوند. ورود پیکر مطهر شهدا و استقبال با‌شکوه از این گلگون‌کفنان، روز یکشنبه 26 مهرماه ساعت 15 در میدان بسیج انجام خواهد شد.
مراسم شب وداع با شهدا ساعت 20 یکشنبه 26 مهرماه در حسینیه اعظم زنجان با حضور خانواده‌های شاهد و ایثارگر و همچنین دیگر مسئولان برپا می‌شود. مراسم تشییع نیز روز دوشنبه 27 مهرماه ساعت 15:30 از مقابل مسجد جامع به سمت مزار شهدای پایین انجام خواهد شد. پیکر مطهر شهید سودی در مزار شهدای پایین تدفین و پیکر مطهر شهید محمد محمدی به شهرستان خدابنده منتقل می‌شود.
پس از ورود پیکر شهید محمدی و استقبال مردم شهیدپرور خدابنده مراسم شب وداع نیز شامگاه روز دوشنبه در مسجد حضرت فاطمه زهرا(س) برپا می‌شود. روز سه‌شنبه 28 مهرماه مراسم تشییع وی نیز در گلزار شهدای شهرستان خدابنده برپا می‌شود.
شهید منصور سودی فرمانده اطلاعات عملیات تیپ 36 انصارالمهدی(عج) زنجان در سال 1342 متولد و در 23 مرداد 66 در منطقه بوالفتح عراق در عملیات نصر 7 و شهید محمد محمدی در سال 1350 متولد و در 24 مرداد 66 در منطقه بوالفتح عراق در عملیات نصر 7 به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

captcha