پایان سومین جشنواره قرآنی الحافظون در ۱۵ آبان‌ماه/ معرفی برگزیدگان زیر هفت سال
کد خبر: 3433602
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۳

پایان سومین جشنواره قرآنی الحافظون در ۱۵ آبان‌ماه/ معرفی برگزیدگان زیر هفت سال

گروه فعالیت‌های قرآنی: رقابت‌های مقطع سنی زیر هفت سال سومین جشنواره قرآنی الحافظون برگزار و نفرات برگزیده آن نیز معرفی شدند، این جشنواره روز ۱۵ آبان‌ماه و با برگزاری مسابقات در مقاطع سنی بالاتر از هشت و ۱۶ سال به کار خود پایان می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، سومین دوره جشنواره قرآنی الحافظون ویژه بسیجیان تهران بزرگ که به همت سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ برگزار می‌شود، با برگزاری مسابقات قرآن در بخش زیر هفت سال و مشخص شدن نفرات برتر این بخش آغاز شده است.
بر همین اساس در این مسابقات در مقطع سنی زیر هفت سال و در رشته حفظ ۱۸ سوره قرآن عرفان بهار، مهرداد مدیردهقان و سیدامیرحسین موسویان رتبه‌های اول تا سوم را به‌دست آوردند و در رشته حفظ نیم جزء اول نیز به ترتیب محمد‌طه ساعدی، امیر‌عباس میرخلف‌زاده و رضا علی‌پور به ترتیب اول تا سوم شدند.
در رشته حفظ یک جزء نیز امیرحسین میر‌خلف زاده اول شد، محمد‌صالح علیزاده رتبه دوم را به دست آورد و محمد‌حسین رنجبر نیز حائز مقام سوم شد. در رشته حفظ سه‌جزء نیز عباس غفاری موفقق به کسب رتبه برتر این دوره از مسابقات شد. در رشته حفظ پنج‌ جزء نیز محمد اصلانی و حسین خلیل‌زاده حائز رتبه‌های برتر شدند.
در بخش دختران و در رشته حفظ ۱۸ سوره قرآن کریم، مهدیه‌سادات علوی و محیا منصوریان مشترکاً اول شدند، فاطمه زمانی رتبه دوم را به دست آورد و کیمیا یوسفی نیز رتبه سوم را کسب کرد.
در رشته حفظ نیم جزء قرآن کریم نیز سارا قرایی اول، نرگس نوروزی دوم و هستی سادات حیدری و ستایش مؤمنی نیز مشترکاً سوم شدند. همچنین در رشته حفظ یک جزء و در بخش دختران نیز ریحانه علیدوستی، زهرا هوشیار و فرزانه ستاری رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.
در رشته حفظ سه‌ جزء نیز زینب غنی‌زاده موفق به کسب رتبه اول شد و در رشته حفظ پنج جزء نیز فاطمه بختیاری و زهرا کاکاوند رتبه‌های اول و دوم را کسب کردند.
این جشنواره با برگزاری رقابت‌ها در مقاطع سنی بالای هشت سال تا 16 سال و بالای 16 سال نیز در روزهای 14 و 15 آبان‌ماه به کار خود ادامه خواهد داد و مراسم اختتامیه آن نیز روز 21 آبان‌ماه و به منظور تجلیل از برگزیدگان این جشنواره برگزار خواهد شد.

captcha