ایران در پاکستان مسابقات قرآن برگزار می‌کند
کد خبر: 3454129
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹

ایران در پاکستان مسابقات قرآن برگزار می‌کند

شعب خارجی: همزمان با هفته وحدت رایزنی فرهنگی ایران در پاکستان با همکاری خانه فرهنگ ایران در راولپندی نخستین دوره مسابقات سراسری قرآن پاکستان در دو بخش «حفظ کل» و «قرائت» را برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، همزمان با هفته وحدت و میلاد فرخنده پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد(ص)، رایزنی فرهنگی ایران در پاکستان در نظر دارد نخستین دوره مسابقات سراسری قرآن پاکستان در دو بخش «حفظ کل» و «قرائت» قرآن کریم ویژه آقایان را با همکاری خانه فرهنگ ایران در راولپندی در تاریخ هفتم و هشتم دی‌ماه سال جاری برگزار کند.

علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه فرصت دارند فرم تکمیل‌ شده ثبت‌ نام به همراه مدارک و دو قطعه عکس را حداکثر تا تاریخ 15 آذرماه سال جاری به رایزنی فرهنگی ایران در پاکستان ارسال کنند.

برخورداری از تابعیت و ملیت کشور پاکستان، تکمیل فرم شرکت در مسابقات، عدم شرکت در مسابقات قرآنی جمهوری اسلامی ایران در دو سال گذشته، حداقل سن 18 سال و حداکثر 40 سال، شرکت در یک رشته از مسابقات و معرفی داوطلب از طرف خانه‌ها‌ی فرهنگ ایران در سراسر پاکستان از شرایط عمومی این مسابقه است.

مراسم افتتاحیه و آغاز این دوره از مسابقات روز دوشنبه هفتم دی‌ماه سال جاری است و شرکت‌کنندگان باید حداکثر یک روز قبل از شروع مسابقات در خانه فرهنگ ایران در راولپندی حضور داشته باشند.

همچنین مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات و اهدای جوایز نفرات برتر روز سه‌شنبه، هشتم دی‌ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

captcha