امنیت کامل پیاده‌روی اربعین در مرزهای چذابه و شلمچه برقرار است
کد خبر: 3454270
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰
استاندار خوزستان:

امنیت کامل پیاده‌روی اربعین در مرزهای چذابه و شلمچه برقرار است

گروه اجتماعی: عبدالحسن مقتدایی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای ارائه خدمات به تعداد ۲ برابر زائران سال گذشته در نظر گرفته شده، گفت: امنیت کامل در مسیر سفر اربعین در خوزستان و مرزهای چذابه و شلمچه برقرار است.

عبدالحسن مقتدایی استاندار خوزستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، با اشاره به اینکه نیروهای امنیتی و اجرایی استان در راستای برقراری امنیت پیاده‌روی ایام اربعین در استان خوزستان از آمادگی کامل برخوردار هستند، اظهار کرد: پیگیری مربوط به این اقدامات امنیتی از اردیبهشت‌ماه آغاز شد و با برگزاری جلسات متعدد و برنامه‌ریزی‌های لازم، نقایص سال‌های گذشته در این زمینه برطرف شد.

وی افزود: با توجه به شرایط منطقه، همه دستگاه‌ها در بخش‌های پشتیبانی، امنیت و ایجاد تسهیلات برای ورود و خروج زائران با هدف برقراری امنیت و امکانات آمادگی کامل دارند.

مقتدایی با بیان اینکه 520 هزار زائر از مرزهای چذابه و شلمچه در اربعین سال گذشته به کشور عراق سفر کردند، گفت: در اربعین سال جاری نیز با توجه به شرایط مرز مهران و احتمال استقبال بیشتر زائران از مرزهای خوزستان، پیش‌بینی می‌شود تعداد زائران اربعین که خروجی‌های چذابه و شلمچه را انتخاب می‌کنند تا یک میلیون نفر افزایش یابد.

استاندار خوزستان با بیان اینکه تمهیدات لازم برای ارائه خدمات به تعداد 2 برابر زائران سال گذشته در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: امنیت کامل در مسیر سفر اربعین در خوزستان و مرزهای چذابه و شلمچه برقرار است.

captcha